*

Ο ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΣΜΟΣ & Η ΥΛΗ  /  ΤΟ ΑΜΕΣΟ (ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ) ΣΥΝΟΛΟ & Η ΖΩΗ

Σκέψεις από την αρχή και για την αρχή... Γη

***                                                                                 comet

* ΑΡΧΙΚΗ |     | ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ |     | ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥ! |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΖΩΗ |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΥΛΗ

*

ΓΝΩΣΗ & ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ     |     ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ     |     ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ     |     ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ

header message

ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

 

 

Για σκεπτόμενους δημιουργικά!

 

ΕΠΑΝΩ • ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ

 


 Eng language

ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ !

???

 

 

Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
 

Η ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΝΩΣΤΗ.

Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ...

 

<•> Η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΕΠΙΛΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΑΝΘΡΩ­ΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ, ΕΝΩ ΑΥΤΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ, ΜΕΤΑ­ΚΥΛΙΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ (συνέχεια)

 

>>>► Κατεβάστε αυτό το τμήμα της παγκόσμιας διακήρυξης της κοσμολογικής Ηθικής

 

στάμπα "ανευθυνότητα"Δεν μπορούμε να περιγράφουμε και να αιτιολογούμε τα κοινωνικά φαινόμενα και να κάνουμε ασφαλείς εκτιμήσεις αποτελεσμάτων χρησιμοποιώντας μόνο οικονομικούς όρους και σχέσεις, όπως πολλές φορές έχουμε ακούσει. Ένα πλήθος ομαδικών εκδηλώσεων και άλλων κοινωνικών και φυσικών φαινομένων επίσης επηρεάζουν, δημιουργούν ή ανατρέπουν άλλα κοινωνικά και πολιτικά φαινόμενα, τα οποία εμείς είχαμε εξηγήσει μόνο με πολιτικούς και οικονομικούς όρους. Όπως για παράδειγμα θρησκευτικά δόγματα, κακές φήμες, θεομηνίες, επιστημονικές ανακαλύψεις και ιδιαίτερα οι νέες τεχνολογίες (π.χ. τηλεόραση, διαδίκτυο, πρότυπα ψηφιακής συμπίεσης, όπως το mp3, το ηλεκτρονικό εμπόριο, διαρροή μυστικών) επηρεάζουν, δημιουργούν ή ανατρέπουν οικονομικές, πολιτικές και νομικές σχέσεις.

Όταν, όμως, αυτοί που ηγούνται σε μια χώρα έχουν σε πρώτη προτεραιότητα να προστατέψουν και να διευκολύνουν τους χρηματοδότες τους.

Όταν ψηφίζουν νόμους και επιβάλλουν υποχρεώσεις, που δυσκολεύουν τη ζωή εκείνων που δεν μπορούν να αντιδράσουν.

Όταν αγνοούν τα γεγονότα και τους αριθμούς που αναιρούν ή αμφισβητούν τα δικά τους υπολογισμένα σχέδια και προγράμματα.

Όταν είναι έτοιμοι να δώσουν εντολές και οδηγίες για βίαιη καταστολή των αντιδράσεων, μέχρι και για μια γενοκτονία.

Όταν δεν διστάζουν να προκαλούν εμφύλιες διαμάχες και η μαζική δυστυχία δεν τους πείθει να εγκαταλείψουν τη θέση εξουσίας.

Όταν για την αποτυχία, την αδυναμία και για τα λάθη τους επιρρίπτουν σχεδόν όλες τις ευθύνες στους πολιτικούς αντιπάλους τους και αντί να τιμωρούνται, αυτοί αποθρασύνονται.

Όταν δεν φοβούνται, ούτε θλίβονται για τις πιο φανερές συνέπειες των επιλογών τους και κρυφά πιστεύουν, ότι για την επίτευξη των στόχων τους χρειάζεται να θυσιαστούν ζωές.

Όταν, αντιθέτως, αισθάνονται σε πλεονεκτική θέση και όλοι τους ψάχνουν για να ενημερωθούν και για να φωτογραφηθούν μαζί τους.

Όταν οι ίδιοι δεν έχουν βρεθεί σε απελπιστικά αδιέξοδα στη ζωή τους και αντιθέτως είχαν ευνοϊκή τύχη και δεν χρειάστηκε να σκεφτούν για τους περιορισμούς που βάζει η φύση στον άνθρωπο και για τις δυσκολίες της επιβίωσης.

Όταν αυτοί έχουν την καλύτερη εκτίμηση για τις πνευματικές δυνατότητές τους και δεν ενδιαφέρονται να ακούσουν τις άλλες απόψεις, παρά μόνο για να κρύψουν την υπεροψία τους και για να μην εκτεθούν αρνητικά στη δημοσιότητα.

 

ανταγωνισμός Τέτοιοι ανεύθυνοι, ιδιοτελείς και αδίστακτοι άνθρωποι θα σκεφτούν επίμονα και σοβαρά για τις πιο έμμεσες συνέπειες της εξαπάτησης, της ηθικής διαφθοράς και της εξαπλωμένης αδικίας; Αυτά είναι λεπτομέρειες και οι προσδοκίες μικρές. Αν ήταν τέτοιοι άνθρωποι και συγκρατημένοι από την αμερόληπτη λογική και με ευαισθησία για τους δυστυχισμένους, τότε μάλλον θα επέλεγαν μια πιο ήσυχη ζωή, με περισσότερη σκέψη, λιγότερη αυτοπεποίθηση, πιο αποτελεσματική δράση και τουλάχιστον θα αναλάμβαναν να πληρώσουν για τα λάθη τους. Αναρωτήθηκαν αυτοί οι φιλόδοξοι πόσο πιο σημαντική είναι η δράση τους μέσα στην κοινωνία -στην οποία τόσο πολύ έχουν επενδύσει σκέψη και χρήμα και αντιλαμβάνονται σαν σημαντική από το εύρος της δημοσιότητας- πόσο πιο σημαντική είναι από μια επιστημονική ανακάλυψη ενός άγνωστου ερευνητή ή από τη δράση ενός μικροβίου; Αναρωτήθηκαν πώς θα είναι ο κόσμος μετά το θάνατό τους, ο κόσμος ο οποίος νομίζουν ότι χωρίς αυτούς θα ήταν φτωχότερος, χειρότερος και με την ιστορία που θα γράψουν οι αντίπαλοί τους; Ποιο θα ήταν το δικό τους σημαντικό έργο χωρίς τις υπηρεσίες των άξιων και έμπειρων συνεργατών τους και χωρίς τη συμμετοχή πολλών καλοπληρωμένων προσώπων που δεν φαίνονται δίπλα στη δική τους αίγλη; Τα ζόμπι της ιστορίας, τους σφαγείς της φαντασίας και βασανιστές της αλήθειας, με υψωμένο το τείχος του φανατισμού, με ενθουσιώδεις ομιλίες για ψηφοθηρία και με δημόσιες εμφανίσεις σε σκηνοθεσία για μαριονέτες και με ψυχολογία υποτακτική για τα σαδιστικά παιχνίδια μερικών κεφαλαιοκρατών, τα περιμένει η απαξίωση και ο τάφος της ιστορίας, κοντά στον κόμη Δράκουλα. Διαθήκη από χρεοκοπημένες ιδεολογίες και σκουπίδια της δημοσιότητας θα είναι το ελαφρύ χώμα που θα σκεπάσει τη μνήμη τους και άνθρακες από την καμένη εξουσία τους.

Αν επικεντρώσουμε τις σκέψεις μας γενικά στον άνθρωπο για να υποστηρίξουμε ότι είναι ανισόρροπος, παρανοϊκός, ονειροπαρμένος και εγωκεντρικός, ένα βιβλίο δεν θα είναι αρκετό. Ωστόσο, κανένας απ' όσους βρίσκεται σε υπεύθυνες και σε δημόσιες θέσεις, κανένας από εκείνους τους προσβεβλημένους που εμφανίζονται σε δημοσιογραφικές εκπομπές για να προστατέψουν το όνομά τους, κανένας δεν θα αισθανθεί προσβεβλημένος. Αν δεν αγνοήσουν, θα γελάσουν, αφού εύκολα μπορούν να πείσουν ότι ο τρελός μάλλον είναι αυτός που προσβάλλει έτσι γενικά τον άνθρωπο. Το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα βρουν ένα λόγο για να ανησυχήσουν, αφού τα "ενοχοποιητικά" στοιχεία δεν δείχνουν ξεχωριστά το δικό τους όνομα. Ιδιαίτερα όσοι έχουν επενδύσει επαγγελματικά και πολιτικά στην εικόνα ενός αξιόπιστου προσώπου, είναι λογικό να είναι πιο αυστηροί και πιο ευερέθιστοι σε όλες τις αμφισβητήσεις. Σε τελική ανάλυση, κάθε φορά που αυτοί συζητούν και αναζητούν λύσεις σε προβλήματα, ένα είναι το πιο δύσκολο πρόβλημα: Αν προσβάλλονται και αν αμφισβητούνται αυτοί ξεχωριστά με το όνομά τους. Δηλαδή έτσι όπως θα σκεφτόντουσαν αν καταστράφηκε μόνο το δικό τους σπίτι ή όλου του κόσμου. Πολλές οι ομοιότητες στους ανθρώπους, από τον αγράμματο και τον βάρβαρο μέχρι τον καθηγητή και αυτές τις ανιχνεύουμε ξανά στη συμπεριφορά ενός ολόκληρου κράτους! Είναι εξευτελιστικό να σε εκτιμούν αναξιόπιστο, μεθυσμένο από τον εγωισμό, φίσκα στη φαντασίωση, πιθανότατα και απατεώνα και εσύ που αντιδράς σε αυτές τις προσβλητικές εκτιμήσεις, με πολύ εκνευρισμό ή γελώντας έχοντας την υποστήριξη ενός πλήθους, με γροθιές ή με τις πιο έξυπνες σκέψεις, να διαψεύδεσαι. Διαψεύδεσαι καθημερινά από τη ζωή, από την ιστορία, από τα γεγονότα, από την αδυναμία σου να δώσεις μια εξήγηση για όσα παρανοϊκά και εγκληματικά γίνονται δίπλα σου. Κάπως έτσι διαψεύδονται και γελοιοποιούνται απέναντι στο Θεό συνήθως πολλοί από εκείνους που νομίζουν, ότι με μερικές επιτυχίες και φωτογραφίες τους επιβεβαίωσαν στον κόσμο την αξιοπιστία τους. Ενώ ονειρεύονται με ανοιχτά μάτια, αφού κοιμάται βαθιά η σκέψη τους και αφήνουν τα προβλήματα των ξεχωριστών προσώπων και τις ακραίες διαφορές μέσα στην κοινωνία σαν ζητήματα της τύχης και του Θεού.

ομιλία Οι εμπειρίες και τα γεγονότα μέσα στην κοινωνία φανερώνουν την αλήθεια, χωρίς μουσική επένδυση και χωρίς θεατρική γλώσσα. Οι άνθρωποι που, με δική τους πρωτοβουλία, εκφράζουν πολιτικές απόψεις και ηγούνται σε πολιτικούς σχηματισμούς και διεκδικούν την εξουσία δεν είναι οπωσδήποτε οι πιο προβληματισμένοι για την αδικία στον κόσμο και οι πιο προετοιμασμένοι για να δώσουν λύσεις στα κοινωνικά προβλήματα. Αντιθέτως, κανένας δεν αντιλαμβάνεται αυτούς να ζουν έντονα προβληματισμένοι και μάλλον, η φιλοδοξία και ο ανταγωνισμός φανερώνεται από τη δημόσια δράση τους. Δεν χρειάζεται πολλή σκέψη για να καταλάβει κάποιος, πώς πίσω από τις δημόσιες κινήσεις και εμφανίσεις, με τα πολλά φλας, το ωραίο ντύσιμο, τις πολλές χειραψίες, τα μέτρα προστασίας, με όλες τις διευκολύνσεις και τα ωραία χαμόγελα, συνήθως κρύβεται το τέρας ενός μεγαλομανή ηθοποιού, με τα κέρατα της αξιοπιστίας ενός απατεώνα. Η ευθιξία και η ανταπόκριση που εμφανίζουν όταν γίνονται δηλώσεις από τους πολιτικούς αντιπάλους τους είναι ένα καθημερινό θέαμα και από τις ειδήσεις που προβάλλονται σαν σημαντικές. Πέρα από τους πολιτικούς αντιπάλους τους, με τους οποίους ανταγωνίζονται για το μερίδιο της δημόσιας προβολής, τίποτα άλλο δεν τους προκαλεί για να κάνουν δηλώσεις με αγανάκτηση, ειρωνεία και οργή;

Η γνώση και η σκέψη ξεχωρίζει τον άνθρωπο από το ζώο και του δίνει περισσότερες δυνατότητες να επιβάλλει τη θέλησή του και να καθορίζει αυτός ο ίδιος την πορεία του στη ζωή. Χωρίς αυτήν την εσωτερική δυνατότητα θα ήταν αδύνατο να είναι άνθρωπος, όπως και αν ήταν οι βιολογικές προδιαγραφές του. Η σημασία αυτής της εσωτερικής δυνατότητας αναγνωρίζεται με κάποιο έμμεσο και επιπόλαιο τρόπο από όλους τους ανθρώπους. Γι’ αυτό σε κανέναν δεν αρέσει να του αμφισβητούν την αποτελεσματικότητα στη σκέψη, την ορθότητα των απόψεών του και σε τελική ανάλυση την αξιοπιστία. Ο εγωισμός πληγώνεται όταν αυτή η αμφισβήτηση γίνεται στις καθημερινές σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους. Καθημερινά γίνονται από τις πιο απλές παρεξηγήσεις έως και τα πιο απρόβλεπτα φονικά για ασήμαντους λόγους. Πίσω από αυτά τα δυσάρεστα φαινόμενα των ανθρώπινων σχέσεων, που μας αποκαλύπτονται με διαφορετικούς τρόπους και λόγους, βρίσκεται η ίδια απειλή, η ίδια ευθιξία, ο ίδιος φόβος, η ίδια επιθυμία. Η επιθυμία του ανθρώπου να είναι ο κύριος της ζωής του, να καθορίζει αυτός ο ίδιος την πορεία του και να μην είναι όμηρος της τύχης. Αυτό, ο άνθρωπος δεν μπορεί να το επιτύχει χωρίς εμπειρία, χωρίς γνώση και έξυπνες κινήσεις, εκτός μόνο για λίγο όπως τα άλλα ζώα, με βίαιο τρόπο ή με το βιο-συναγερμό του φόβου. Οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται το ρόλο του πνεύματος και είναι προσεκτικοί και συγκρατημένοι απέναντι στο πλήθος των αφορμών… όχι πάντοτε επιτυχώς και αρκετά. Εφόσον, λοιπόν, οι άνθρωποι θέλουν να είναι «έξυπνοι» και προσβάλλονται όταν τους αμφισβητούμε την επίγνωση του εαυτού τους και της πραγματικότητας, θα ήταν σκόπιμο να αποφεύγουμε να τους προκαλούμε και να τους αμφισβητούμε. Όταν, όμως, διαπιστώνουμε φαινόμενα συμπεριφοράς, νοοτροπία και απόψεις για σημαντικά ζητήματα σε καθαρή αντίθεση με την κοινή πραγματικότητα, την οποία δεν μπορούν να αποφύγουν, στην οποία βασίζονται για να μπορέσουν να ζήσουν και να ευτυχήσουν και την οποία επικαλούνται για να αποδείξουν τη λογική τους, τότε γιατί να απαγορεύεται να αποκαλύπτουμε τη δυσάρεστη αλήθεια; Γιατί θα προσβληθούν και θα ενοχληθούν, όταν τους αποκαλέσουμε επιπόλαιους, ανόητους, ζώα με μνήμη, σκοταδιστές, παρανοϊκούς, βλαμμένους, χαμένους, ανεύθυνους και όλο το σχετικό υβρεολόγιο; Δεν χρειάζεται να πούμε το όνομά τους, αφού οι απλές παρατηρήσεις και οι διαπιστώσεις στην αμερόληπτη Ηθική με τις αιώνιες αξίες είναι όπως οι ακτίνες Χ των συσκευών ελέγχου.

 

Ζήτησες εμπιστοσύνη; Ανάλαβε τις ευθύνες σου!

 

 

 

 

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑleft hand ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

 

"ΜΕΓΑΛΑ" ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ - ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ !

 

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ (σε περιορισμένο αριθμό)

Όσα δεν σκέφτηκαν στη Φυσική και στη Φιλοσοφία... με το κοινό λεξιλόγιο

 

 

 

 

Η διάνοια δεν έχει σπουδαιότερη δυνατότητα από το να γνωρίζει, να διατηρεί τον εαυτό της σαν αυτοσκοπό και να διαμορφώνει την αυτογνωσία της. Η αυτογνωσία είναι το νόημα της ευτυχίας, η ουσία της λογικής και ο σκοπός της ηθικής. Ο εγωκεντρισμός και η αυταπάτη είναι από μόνα τους, χωρίς καμιά πράξη, η πιο μεγάλη καταστροφή και σχετίζονται άμεσα με την παράδοση στην τύχη. Ζωή χωρίς διανοητική δραστηριότητα είναι ανύπαρκτη και χωρίς διαμόρφωση αυτογνωσίας ήταν, είναι και θα είναι για πάντα και παντού μέσα στο Σύμπαν ανεπαρκώς αξιοποιημένη και παρασυρμένη, με όποια δυνατότητα και αν τη φανταστούμε.

 

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ | ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΩΗ - ΥΛΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

 

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΩΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΖΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ) 

Υπότιτλος: Οι φαντασιώσεις και τα ψέματα του ανθρώπου χωρίς αυτογνωσία

 
 

cd-r

 Ένα βιβλίο για τα ζητήματα που μπορούν ενοποιηθούν κάτω από το συνοπτικό τίτλο της Ηθικής (πρακτική φιλοσοφία, με ψυχολογικές και κοινωνιολογικές συνέπειες). Όλα τα βιβλία συμπεριλαμβάνονται με τη ψηφιακή μορφή τους σε ένα CD-R. Από τα αρχεία μορφοποιημένου κειμένου (όπως είναι τα PDF) μπορεί να γίνει εύκολα η ανάγνωση και η εκτύπωση όλων των κειμένων, χωρίς το γραφικό περιβάλλον των ιστοσελίδων.  

 

* Στις ιστοσελίδες, τα ζητήματα ΔΕΝ παρουσιάζονται ολοκληρωμένα, με συνάφεια, χωρίς περίσσιες σκέψεις και με την αποτελεσματική σειρά, που διευκολύνει την κατανόηση και με τις απαντήσεις στις απορίες που δημιουργούνται.

 

 

 

 

 

 

 

 

επιστημονικά όργανα

 

αισθητήρια όργανα

σκέψηΟ υλιστικός τρόπος ζωής στηρίζεται σε πολλές φαντασιώσεις και σε ψέματα, όχι στην αυτογνωσία και συμπίπτει με εγωκεντρικό τρόπο ζωής και νοοτροπία. Ο εγωισμός, η μεροληψία, η ανοησία και το παρανοϊκό πνεύμα είναι οι άλλες απόψεις του υλιστικού τρόπου ζωής και αντίληψης.

 

Αν η Ηθική του εσωτερικού προσανατολισμού (με πνευματικές αξίες) δεν είναι Επιστήμη >>>► 

 

 

>>> Η ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝ­ΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕ­ΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΑΞΕΧΩΡΙ­ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ. Η ΠΝΕΥΜΑ­ΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩ­ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ* <<<

* Η διαίρεση όπως έχει γίνει με τους τίτλους της έντυπης έκδοσης. Τα κείμενα είναι από το 2ο μέρος του συντομευμένου βιβλίου "Η παγκόσμια ηθική του εσωτερικού προσανατο­λισμού" με τις πιο απαραίτητες σκέψεις

 

<©> ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟ­ΛΙΣΜΟ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΔΙΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Γνώση χωρίς Ηθική και Ηθική χωρίς γνώση (για πρόλογο) >>>

<•> Συνοπτικά για τη στροφή της σκέψης μέσα στο πνεύμα >>>

<•> Η εκτίμηση για βεβαιότητα και για αμφιβολία κινητοποιεί τη ζωή >>>

<•> Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της (κοσμολογικής) ηθικής >>>

<•> Η σχετικότητα των εξωτερικών αξιών ή προτύπων >>> 

<•> Η καλοσύνη χωρίς την έννοια του δικαίου είναι τυφλή >>> 

<•> Η ηθική δεν είναι οπωσ­δήποτε κοσμική και κοινωνική συμπεριφορά >>>

<•> Η ηθική με το ρυθμιστικό ρόλο της σκέψης θεμελιώνει το δίκαιο >>>

<•> Η ηθική είναι τρόπος ζωής και όχι στιγμές συμπεριφοράς >>> 

<•> Ηθική και φιλανθρωπία (ακόμα και αντίθετα μπορούν να γίνουν) >>>

<•> Η ηθική και το δίκαιο ξεκινούν πριν από την εμφάνιση του ανθρώπου, από τις προ­διαγραφές του κόσμου >>> 

<•> Η ηθική βασίζεται σε αναμ­φισβήτητες γενικές αρχές >>>

<•> Για τη θεμελίωση μιας ηθικής που δεν αγνοεί την πραγματι­κότητα >>>

<•> Ψυχολογία και Ηθική. Η πνευματική ασθένεια του εγω­κεντρισμού >>>

<•> Ένας διαχωρισμός στην εσω­στρεφική ζωή. Η πνευματική ζωή σε αντίθεση με τη φυσιο­λογική >>> 

<•> Η ζωή χωρίς αυτογνωσία είναι φυσιολογική, δεν είναι ηθική >>> 

<•> Πνεύμα και βιολογικές ανάγκες >>> 

<•> Τα συναισθήματα συνδέονται στενά και διαρκώς με τη σκέψη και με τις πληροφορίες >>>

<•> Προκατάληψη για την προτεραιότητα που δίνουμε στη δική μας ζωή >>>

<•> Σκέψη και αγώνας για την επιβίωση >>>

<•> Ο εξωτερικός κόσμος χωρίς εσωτερική προοπτική είναι αδιέξοδος >>> 

<•> Συνοπτικά η στενή σύνδεση της ηθικής με την ψυχολογία >>>

<•> Αν η ζωή μας εκμηδενίζεται, αυτό δεν είναι το χειρότερο >>>

<•> Αποδεσμευμένη η ηθική από τη γνώση και την (ερευνητική) σκέψη στις δύο μεγάλες θρησκείες >>> 

<•> Φυγή από τα προβλήματα με φαντασιώσεις και με έξυπνες θεωρίες... >>> 

<•> Ηθική, ευτυχία και σκέψη >>>

<•> Σε λίγες σειρές τα γερά θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμολογικής) ηθικής  >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες...  >>>

<•> Η δραστηριότητα των βιολογικών σωμάτων και το νόημα γενικά της ζωής ερμηνεύονται σε δύο σειρές: >>>

 

>>> Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ <<<

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Σε λίγες σειρές τα θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμο­λογικής) ηθικής >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες... >>>

<•> Πλούσιοι και φτωχοί, ηγέτες και υπηρέτες, αφεντικά και εργάτες, το ίδιο ανήθικοι (με αποστροφή για το πνεύμα) >>>

<•> Για την έννοια της κοινω­νίας και για τη δημοκρατία >>>

<•> Το πέρασμα από την Ηθική έρευνα στην πολιτική άποψη >>>

<•> Η ψευδαίσθηση ότι επιλύονται τα προβλήματα στις ανθρώπινες σχέσεις και συνεργασίες, ενώ αυτά ανα­παράγονται, μετακυλίονται και χρησιμο­ποιούνται >>>

<•> Τα κοινωνικά φαινόμενα δεν μπορούν να ερμηνευτούν με αφαίρεση της εσωτερικής πραγματικότητας >>>

<•> Με την πολιτική επιδιώ­κονται, εκπροσωπούνται και εξυπηρετούνται ομαδικά συμφέροντα και με σχέσεις ανήθικου ανταγωνισμού >>>

<•> Η αδικία μέσα στην κοινωνία αμφισβητεί (ή υπονομεύει) την πολιτική εξουσία και τη νομιμότητά της (όπως εκθέτει και το Θεό) >>>

<•> Η εξάρτηση της επιβίωσης από τη χρηματική αμοιβή >>>

<•> Η αδικία συντηρείται και αναπαράγεται με τους νόμους του κράτους. Η δράση των εκπαιδευμένων απατεώνων προσαρμόζεται στους νόμους >>>

<•> Ο μπερδεμένος ρόλος της επιστήμης >>>

<•> Η επαγγελματική εκμετάλλευση της άγνοιας και το ψέμα στην κοινωνία με την κάλυψη της επιστήμης >>>

<•> Ο πνευματικός πόλεμος και η πολιτική δύναμη της δημιουργικής σκέψης >>>

<•> Δεν είναι η ποινή του θανάτου στους αδίστακτους δολοφόνους που θα μας κάνει λιγότερο πολιτισμένους! >>> 

<•> Επιλέξτε φιλίες και συνεργασίες και προσέξτε ποιους ενισχύετε >>>

 

>>> Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ<<<

(* Η διαίρεση και η απλοποίηση των απαντήσεων συνεχίζονται)

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Οι αισθήσεις είναι τρόποι της νόησης και το φαινόμενο της ζωής/ψυχής επίσης ξεκινάει με αυτόματη αφαίρεση πληρο­φοριών >>>

<•> Ποια η σχέση των αφηρημένων χωρο-χρονικών υλικών (και εξωτερικών) αλλη­λεπιδράσεων με την εσωτερικότητα; >>>

<•> Η θέση μας στο ζήτημα αν υπάρχει "Θεός" >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα >>>

<•> Μια ανάποδη λογική ερμηνεία για το Θεό >>>

<•> Από τα πιο σπουδαία μαθήματα κοσμολογίας στην εποχή του Πλάτωνα >>>

<•> Μια από τις πιο επιτυχημένες σκέψεις στην ιστορία της φιλοσοφίας >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα - Περιοδικές & ρυθμικές μεταβολές >>>

 <•> Διακυμάνσεις με τους πιο γρήγορους ρυθμούς του κόσμου >>>

<•> Ο υλικός κόσμος θεμελιώ­νεται σε η/μ φαινόμενα >>>

<•> Περιοδικές μεταβολές και ρυθμοί με τις πιο υψηλές ταχύτητες σε μικροσκοπικές διαστάσεις >>>

<•> Λίγες φυσικές σταθερές επιβεβαιώνουν τη δημιουργία της ύλης από κυματικά φαινόμενα >>>

<•> Ουσία και ύλη >>>

<•> Σχεδόν 100 χρόνια παραπλάνησης... >>>

<•> Επιστήμη & Θεός >>>

 

 

 

© copyright Κώστας Γ. Νικολουδάκης

Επιμέλεια-Σχεδίαση  2004 - 2016

 

Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ                     http://www.kosmologia.gr                      ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

ΤΗΣ

 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ SITE

clock

Καλύτερη εμφάνιση σε ανάλυση 1024x768px | οθόνη τουλάχιστον 17" | codepage windows-1253 (Greek) | IE v.6.0 +