*

Ο ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΣΜΟΣ & Η ΥΛΗ  /  ΤΟ ΑΜΕΣΟ (ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ) ΣΥΝΟΛΟ & Η ΖΩΗ

Σκέψεις από την αρχή και για την αρχή... Γη

***                                                                                 comet

* ΑΡΧΙΚΗ |     | ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ |     | ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥ! |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΖΩΗ |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΥΛΗ

*

ΓΝΩΣΗ & ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ     |     ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ     |     ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ     |     ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ

header message

ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

 

 

Για σκεπτόμενους δημιουργικά!

 

ΕΠΑΝΩ • ΟΜΑΔΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ - ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

 


 Eng language

ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ !

???

 

 

Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
 

Η ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΝΩΣΤΗ.

Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ...

 

<•> ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΤΟΥΝ ΜΕ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

 

>>>► Κατεβάστε αυτό το τμήμα της παγκόσμιας διακήρυξης της κοσμολογικής Ηθικής

 

βέλος ανάπτυξηςΤελικά, χωρίς την ηθική προοπτική της πολιτικής, έτσι όπως αυτή αναδεικνύεται από την Ηθική με εσωτερικές αξίες, σε σύζευξη με το πνεύμα και με γνώση των παγκόσμιων περιορισμών στα πράγματα, η ευημερία είναι μια φαντασίωση. Όταν περιγράφουμε τις ανθρώπινες σχέσεις μόνο σαν εξωτερικές, σαν σχέσεις συνεργασίας, ανταλλαγής, παραγωγής και διακίνησης προϊόντων, ανταγωνισμού των εταιρειών, πολιτικής δύναμης και ομαδικής δράσης, τότε αφαιρούμε το νόημα της ζωής και συχνά συγχέουμε την αιτία με το αποτέλεσμα. Έτσι ο Ρουσσώ, παρά τη σπουδαία απλούστευση που επέτυχε για την περιγραφή της πολιτικής κοινωνίας συνάντησε αδιέξοδο, όταν χρειάστηκε να ξεχωρίσει ένα σημάδι για την ευημερία των πολιτών μέσα στην κοινωνία. Εκτίμησε (υλιστικά) ότι το πιο αναμφίβολο σημάδι είναι η αύξηση του πληθυσμού!1 Με την υποβάθμιση του πνεύματος σαν κάτι με λιγότερη πραγματικότητα, ο Καρλ Μαρξ (1818-1883) υποστήριξε μονόπλευρα, ότι δεν είναι η σκέψη που ρυθμίζει τη ζωή με μια προηγούμενη ηθική, θρησκευτική ή μεταφυσική άποψη, αλλά η ζωή (διαμορφωμένη από τις κοινωνικές συνθήκες) καθορίζει αυτές τις απόψεις μέσα στη σκέψη. Η ανθρώπινη ζωή γι' αυτόν ξεκινούσε από τις σχέσεις συνεργασίας και συναλλαγής και με την παραγωγή υλικών προϊόντων, ενώ το πνεύμα ήταν μάλλον μόνο ένα εργαλείο και όχι το επίκεντρο της ζωής και δημιουργικό εντός του εαυτού του. Ο Thomas Hobbes (1588-1679) δεν υποτίμησε τον εχθρό που βρίσκεται μέσα σε κάθε άνθρωπο, όπως οι δύο προηγούμενοι. Έγραφε ότι "ο νόμος δεν μπήκε στον κόσμο για κανέναν άλλο σκοπό απ' το να περιορίζει τη φυσική ελευθερία των ατόμων, κατά τέτοιον τρόπο που να μπορούν, αντί να βλάπτονται αμοιβαία, να βοηθιούνται και να ενώνονται ενάντια στους κοινούς εχθρούς".2 Αλλά αυτή δεν είναι όλη η αλήθεια. Όταν έγραφε αυτές τις σωστές παρατηρήσεις, σωστά εκτίμησε ότι τα οφέλη της συνεργασίας δεν συμπίπτουν οπωσδήποτε με την ηθική διαμόρφωση της προσωπικότητας των ανθρώπων. Όμως, από τη συνεργασία και την κοινωνική ζωή ρυθμισμένη με νόμους δεν εξασφαλίζονται οφέλη για όλους. Αντιθέτως γίνεται να προετοιμάζεται μια συνολική καταστροφή και δυστυχία για όλους και δυσανάλογα, από μια μικρή ομάδα, της οποίας η δράση μπορεί να εκτιμάται απατηλά ως νόμιμη και ευεργετική. Με τους συμβιβασμούς και τη συνεργασία, οι άνθρωποι δεν ευνοούν οπωσδήποτε την τύχη τους και έτσι δεν διευκολύνεται ισότιμα ή πάντοτε η ζωή τους. Αντιθέτως, έτσι γίνεται να ζουν με αξεπέραστα προβλήματα, με περισσότερους λόγους για να εναντιωθούν ο ένας στον άλλο και αντί για ηρεμία, ο πόνος και η αγωνία να είναι μόνιμα στην ψυχή τους και να ζηλεύουν την αρχέγονη φυσική ζωή, όπως σωστά παρατήρησε ο Ρουσσώ. Με τη συνεργασία και την αλληλοβοήθεια δεν εξασφαλίζεται ούτε η υπερίσχυση απέναντι στον κοινό εχθρό. Ενώ μπορεί να συμβεί αντιθέτως, να δημιουργηθούν νέες αδυναμίες (όπως πολιτικές, οικονομικές, τεχνολογικές) ή να δημιουργηθούν νέοι εχθροί και ο εχθρός να προετοιμαστεί καλύτερα, παρακινημένος από τη σχέση ανταγωνισμού, από τις προκλήσεις και από την ανασφάλειά του. Όχι μόνο στα πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα, αλλά σε κάθε άποψη για την τύχη του ανθρώπου σε εξωτερική σχέση με τον κόσμο θα συναντήσουμε το ίδιο αδιέξοδο: την αποτυχία να ερμηνεύσουμε πειστικά έναν εξωτερικό προορισμό της ζωής. Η θεωρία για την εξέλιξη του ανθρώπου από τα ζώα, όπως κάποτε ενισχύθηκε με τις έρευνες του Κ. Δαρβίνου (1809-1882), αποτελεί ένα ακόμα λαμπρό παράδειγμα αποτυχίας για τον εξωτερικό προορισμό της ζωής. Αν η υπεροχή και η δύναμη είναι μόνο εκείνη που εξασφαλίζει την επιβίωση, αυτή την υπεροχή και τέτοια πλεονεκτήματα παρατηρούμε σε πολλά ζώα. Η επιβίωση ανεξάρτητα από το περιεχόμενο και το νόημα της ζωής μπορεί να είναι μια κενή και μονότονη ζωή όσο ενός εντόμου. Θα μείνουμε σε αυτή τη βιολογική υπεροχή; Και να πώς ο άνθρωπος με λιγότερα πλεονεκτήματα και με σωματικές αδυναμίες μπόρεσε με το πνεύμα του να αποφύγει τον κίνδυνο της εξαφάνισής του από τα πιο άγρια και δυνατά θηρία και, ο ίδιος, έγινε μια μεγάλη απειλή για τον εαυτό του! Αν διευρύνουμε την αφηρημένη έννοια της υπεροχής και της δύναμης μέσα στο πνεύμα, τότε μπορούν να προταθούν τρελές απόψεις για ένα ισχυρό πνεύμα (αναλόγως του εξωτερικού σκοπού). Η έννοια της υπεροχής και της δύναμης με τα γνωρίσματα της υλικής και εξωτερικής δράσης δεν έχει πειστικό νόημα, χωρίς τον πνευματικό προορισμό του βιολογικού σώματος. Αυτός ο εσωτερικός προορισμός δεν επιτυγχάνεται με δυνάμεις και υπολογισμούς, αλλά με σκέψεις και αμφισβητήσεις.

ηθική, εμπιστοσύνη & ελευθερίαΤα άγρια θηρία δεν εξαφάνισαν τα πιο αδύναμα και δειλά ζώα. Οι μεγάλες αυτοκρατορίες ή οι πιο αναπτυγμένες χώρες δεν εξαφάνισαν τις μικρές αυτόνομες πε­ριοχές, τις τοπικές ιδιαιτερότητες και τα μικρά κράτη. Οι μεγάλες εταιρείες και οι πολυεθνικές δεν εξαφάνισαν τις πιο μικρές επιχειρήσεις και τις μικρές δουλειές, όπως αυτές των μικροπωλητών και δεν έπαψαν να γίνονται περιορισμένες συνεργασίες. Η τεχνολογική ανάπτυξη δεν εξαφάνισε το πλήθος των ελαττωματικών και αποτυχημένων συσκευών. Αντίθετα, με την ανάπτυξη της τεχνολογίας έγινε δυνατό να κατασκευαστούν τα πιο φθηνά και ευπαθή προϊόντα. Τα πιο μεγάλα ουράνια σώματα δεν προσέλκυσαν όλο τον κόσμο για να περιστρέφονται όλα τα μικρότερα γύρω από τα πιο μεγάλα ή για να γίνουν όλα μαζί μια μάζα. Οι επιστήμες δεν σταμάτησαν την ποίηση. Σε αυτές τις πιο φανερές περιπτώσεις, μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι η αύξηση ενός μεγέθους ή μιας δύναμης όχι μόνο δεν μπορεί να γίνεται απεριόριστα και ανεμπόδιστα, αλλά και αντιθέτως, έτσι γίνεται να χάνονται η ισορροπία, η ενότητα και να αναπτύσσονται νέες ανταγωνιστικές δυνάμεις. Πολλές φορές, ορισμένες μικρές ομάδες και αντίθετες κινήσεις δεν αποκλείεται να υποστηρίζονται, να προστατεύονται ή να χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση των πιο ισχυρών δυνάμεων. Όπως και η ύπαρξη ενός άκρου δίνει νόημα και ύπαρξη στο αντίθετο άκρο. Με τέτοιες φανερές παρατηρήσεις για την ανεπάρκεια, την ασάφεια και την αυτοαναίρεση στις έννοιες της δύναμης και της ποσότητας έξω στον υλικό κόσμο, μάλλον θα είναι αδυναμία της λογικής σκέψης, όταν τις μεταχειριζόμαστε για τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και για το νόημα της ανθρώπινης ζωής. Η δύναμη και η ελευθερία χωρίς το πνεύμα περιορίζονται όπως στα ζώα. Τι είναι η δύναμη και η ελευθερία με ένα πνεύμα χωρίς σωστή πληροφόρηση, με περιστασιακές απόψεις, με λάθος εκτιμήσεις και με φαντασιώσεις το βλέπουμε στον άνθρωπο ως άτομο και με τις συνεργασίες του.

 

 

ηθική, εμπιστοσύνη & ελευθερία 2   ηθική, εμπιστοσύνη & ελευθερία 3


1 Το Κοινωνικό Συμβόλαιο, εκδόσεις Δ. Δαρεμά, 3η έκδοση, σελ. 135

2 Λεβιάθαν (Πολιτειολογία), εκδόσεις Αναγνωστίδη, σελ. 246

 

 

 

 

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑleft hand ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

 

"ΜΕΓΑΛΑ" ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ - ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ !

 

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ (σε περιορισμένο αριθμό)

Όσα δεν σκέφτηκαν στη Φυσική και στη Φιλοσοφία... με το κοινό λεξιλόγιο

 

 

 

 

Η διάνοια δεν έχει σπουδαιότερη δυνατότητα από το να γνωρίζει, να διατηρεί τον εαυτό της σαν αυτοσκοπό και να διαμορφώνει την αυτογνωσία της. Η αυτογνωσία είναι το νόημα της ευτυχίας, η ουσία της λογικής και ο σκοπός της ηθικής. Ο εγωκεντρισμός και η αυταπάτη είναι από μόνα τους, χωρίς καμιά πράξη, η πιο μεγάλη καταστροφή και σχετίζονται άμεσα με την παράδοση στην τύχη. Ζωή χωρίς διανοητική δραστηριότητα είναι ανύπαρκτη και χωρίς διαμόρφωση αυτογνωσίας ήταν, είναι και θα είναι για πάντα και παντού μέσα στο Σύμπαν ανεπαρκώς αξιοποιημένη και παρασυρμένη, με όποια δυνατότητα και αν τη φανταστούμε.

 

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ | ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΩΗ - ΥΛΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

 

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΩΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΖΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ) 

Υπότιτλος: Οι φαντασιώσεις και τα ψέματα του ανθρώπου χωρίς αυτογνωσία

 
 

cd-r

 Ένα βιβλίο για τα ζητήματα που μπορούν ενοποιηθούν κάτω από το συνοπτικό τίτλο της Ηθικής (πρακτική φιλοσοφία, με ψυχολογικές και κοινωνιολογικές συνέπειες). Όλα τα βιβλία συμπεριλαμβάνονται με τη ψηφιακή μορφή τους σε ένα CD-R. Από τα αρχεία μορφοποιημένου κειμένου (όπως είναι τα PDF) μπορεί να γίνει εύκολα η ανάγνωση και η εκτύπωση όλων των κειμένων, χωρίς το γραφικό περιβάλλον των ιστοσελίδων.  

 

* Στις ιστοσελίδες, τα ζητήματα ΔΕΝ παρουσιάζονται ολοκληρωμένα, με συνάφεια, χωρίς περίσσιες σκέψεις και με την αποτελεσματική σειρά, που διευκολύνει την κατανόηση και με τις απαντήσεις στις απορίες που δημιουργούνται.

 

 

 

 

 

 

 

 

επιστημονικά όργανα

 

αισθητήρια όργανα

σκέψηΟ υλιστικός τρόπος ζωής στηρίζεται σε πολλές φαντασιώσεις και σε ψέματα, όχι στην αυτογνωσία και συμπίπτει με εγωκεντρικό τρόπο ζωής και νοοτροπία. Ο εγωισμός, η μεροληψία, η ανοησία και το παρανοϊκό πνεύμα είναι οι άλλες απόψεις του υλιστικού τρόπου ζωής και αντίληψης.

 

Αν η Ηθική του εσωτερικού προσανατολισμού (με πνευματικές αξίες) δεν είναι Επιστήμη >>>► 

 

 

>>> Η ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝ­ΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕ­ΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΑΞΕΧΩΡΙ­ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ. Η ΠΝΕΥΜΑ­ΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩ­ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ* <<<

* Η διαίρεση όπως έχει γίνει με τους τίτλους της έντυπης έκδοσης. Τα κείμενα είναι από το 2ο μέρος του συντομευμένου βιβλίου "Η παγκόσμια ηθική του εσωτερικού προσανατο­λισμού" με τις πιο απαραίτητες σκέψεις

 

<©> ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟ­ΛΙΣΜΟ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΔΙΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Γνώση χωρίς Ηθική και Ηθική χωρίς γνώση (για πρόλογο) >>>

<•> Συνοπτικά για τη στροφή της σκέψης μέσα στο πνεύμα >>>

<•> Η εκτίμηση για βεβαιότητα και για αμφιβολία κινητοποιεί τη ζωή >>>

<•> Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της (κοσμολογικής) ηθικής >>>

<•> Η σχετικότητα των εξωτερικών αξιών ή προτύπων >>> 

<•> Η καλοσύνη χωρίς την έννοια του δικαίου είναι τυφλή >>> 

<•> Η ηθική δεν είναι οπωσ­δήποτε κοσμική και κοινωνική συμπεριφορά >>>

<•> Η ηθική με το ρυθμιστικό ρόλο της σκέψης θεμελιώνει το δίκαιο >>>

<•> Η ηθική είναι τρόπος ζωής και όχι στιγμές συμπεριφοράς >>> 

<•> Ηθική και φιλανθρωπία (ακόμα και αντίθετα μπορούν να γίνουν) >>>

<•> Η ηθική και το δίκαιο ξεκινούν πριν από την εμφάνιση του ανθρώπου, από τις προ­διαγραφές του κόσμου >>> 

<•> Η ηθική βασίζεται σε αναμ­φισβήτητες γενικές αρχές >>>

<•> Για τη θεμελίωση μιας ηθικής που δεν αγνοεί την πραγματι­κότητα >>>

<•> Ψυχολογία και Ηθική. Η πνευματική ασθένεια του εγω­κεντρισμού >>>

<•> Ένας διαχωρισμός στην εσω­στρεφική ζωή. Η πνευματική ζωή σε αντίθεση με τη φυσιο­λογική >>> 

<•> Η ζωή χωρίς αυτογνωσία είναι φυσιολογική, δεν είναι ηθική >>> 

<•> Πνεύμα και βιολογικές ανάγκες >>> 

<•> Τα συναισθήματα συνδέονται στενά και διαρκώς με τη σκέψη και με τις πληροφορίες >>>

<•> Προκατάληψη για την προτεραιότητα που δίνουμε στη δική μας ζωή >>>

<•> Σκέψη και αγώνας για την επιβίωση >>>

<•> Ο εξωτερικός κόσμος χωρίς εσωτερική προοπτική είναι αδιέξοδος >>> 

<•> Συνοπτικά η στενή σύνδεση της ηθικής με την ψυχολογία >>>

<•> Αν η ζωή μας εκμηδενίζεται, αυτό δεν είναι το χειρότερο >>>

<•> Αποδεσμευμένη η ηθική από τη γνώση και την (ερευνητική) σκέψη στις δύο μεγάλες θρησκείες >>> 

<•> Φυγή από τα προβλήματα με φαντασιώσεις και με έξυπνες θεωρίες... >>> 

<•> Ηθική, ευτυχία και σκέψη >>>

<•> Σε λίγες σειρές τα γερά θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμολογικής) ηθικής  >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες...  >>>

<•> Η δραστηριότητα των βιολογικών σωμάτων και το νόημα γενικά της ζωής ερμηνεύονται σε δύο σειρές: >>>

 

>>> Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ <<<

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Σε λίγες σειρές τα θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμο­λογικής) ηθικής >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες... >>>

<•> Πλούσιοι και φτωχοί, ηγέτες και υπηρέτες, αφεντικά και εργάτες, το ίδιο ανήθικοι (με αποστροφή για το πνεύμα) >>>

<•> Για την έννοια της κοινω­νίας και για τη δημοκρατία >>>

<•> Το πέρασμα από την Ηθική έρευνα στην πολιτική άποψη >>>

<•> Η ψευδαίσθηση ότι επιλύονται τα προβλήματα στις ανθρώπινες σχέσεις και συνεργασίες, ενώ αυτά ανα­παράγονται, μετακυλίονται και χρησιμο­ποιούνται >>>

<•> Τα κοινωνικά φαινόμενα δεν μπορούν να ερμηνευτούν με αφαίρεση της εσωτερικής πραγματικότητας >>>

<•> Με την πολιτική επιδιώ­κονται, εκπροσωπούνται και εξυπηρετούνται ομαδικά συμφέροντα και με σχέσεις ανήθικου ανταγωνισμού >>>

<•> Η αδικία μέσα στην κοινωνία αμφισβητεί (ή υπονομεύει) την πολιτική εξουσία και τη νομιμότητά της (όπως εκθέτει και το Θεό) >>>

<•> Η εξάρτηση της επιβίωσης από τη χρηματική αμοιβή >>>

<•> Η αδικία συντηρείται και αναπαράγεται με τους νόμους του κράτους. Η δράση των εκπαιδευμένων απατεώνων προσαρμόζεται στους νόμους >>>

<•> Ο μπερδεμένος ρόλος της επιστήμης >>>

<•> Η επαγγελματική εκμετάλλευση της άγνοιας και το ψέμα στην κοινωνία με την κάλυψη της επιστήμης >>>

<•> Ο πνευματικός πόλεμος και η πολιτική δύναμη της δημιουργικής σκέψης >>>

<•> Δεν είναι η ποινή του θανάτου στους αδίστακτους δολοφόνους που θα μας κάνει λιγότερο πολιτισμένους! >>> 

<•> Επιλέξτε φιλίες και συνεργασίες και προσέξτε ποιους ενισχύετε >>>

 

>>> Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ<<<

(* Η διαίρεση και η απλοποίηση των απαντήσεων συνεχίζονται)

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Οι αισθήσεις είναι τρόποι της νόησης και το φαινόμενο της ζωής/ψυχής επίσης ξεκινάει με αυτόματη αφαίρεση πληρο­φοριών >>>

<•> Ποια η σχέση των αφηρημένων χωρο-χρονικών υλικών (και εξωτερικών) αλλη­λεπιδράσεων με την εσωτερικότητα; >>>

<•> Η θέση μας στο ζήτημα αν υπάρχει "Θεός" >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα >>>

<•> Μια ανάποδη λογική ερμηνεία για το Θεό >>>

<•> Από τα πιο σπουδαία μαθήματα κοσμολογίας στην εποχή του Πλάτωνα >>>

<•> Μια από τις πιο επιτυχημένες σκέψεις στην ιστορία της φιλοσοφίας >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα - Περιοδικές & ρυθμικές μεταβολές >>>

 <•> Διακυμάνσεις με τους πιο γρήγορους ρυθμούς του κόσμου >>>

<•> Ο υλικός κόσμος θεμελιώ­νεται σε η/μ φαινόμενα >>>

<•> Περιοδικές μεταβολές και ρυθμοί με τις πιο υψηλές ταχύτητες σε μικροσκοπικές διαστάσεις >>>

<•> Λίγες φυσικές σταθερές επιβεβαιώνουν τη δημιουργία της ύλης από κυματικά φαινόμενα >>>

<•> Ουσία και ύλη >>>

<•> Σχεδόν 100 χρόνια παραπλάνησης... >>>

<•> Επιστήμη & Θεός >>>

 

 

 

© copyright Κώστας Γ. Νικολουδάκης

Επιμέλεια-Σχεδίαση  2004 - 2016

 

Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ                     http://www.kosmologia.gr                      ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

ΤΗΣ

 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ SITE

clock

Καλύτερη εμφάνιση σε ανάλυση 1024x768px | οθόνη τουλάχιστον 17" | codepage windows-1253 (Greek) | IE v.6.0 +