*

Ο ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΣΜΟΣ & Η ΥΛΗ  /  ΤΟ ΑΜΕΣΟ (ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ) ΣΥΝΟΛΟ & Η ΖΩΗ

Σκέψεις από την αρχή και για την αρχή... Γη

***                                                                                 comet

* ΑΡΧΙΚΗ |     | ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ |     | ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥ! |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΖΩΗ |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΥΛΗ

*

ΓΝΩΣΗ & ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ     |     ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ     |     ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ     |     ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ

header message

ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

 

 

Για σκεπτόμενους δημιουργικά!

 

ΕΠΑΝΩ • ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

 


 Eng language

"ΡΑΒΕ - ΞΗΛΩΝΕ, ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ"

???

 

 

Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
 

Η ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΝΩΣΤΗ.

Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ...

 

<•> ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΔΙΩΚΟΝΤΑΙ, ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΜΑΔΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΣΕΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ

 

>>>► Κατεβάστε αυτό το τμήμα της παγκόσμιας διακήρυξης της κοσμολογικής Ηθικής

 

δημόσιος λόγοςΌταν η πλειοψηφία εκφράζεται μέσω της εκλογικής διαδικασίας -από ορισμένα πολιτικά πρόσωπα και από τα κόμματα- δεν έχει ζητήσει να διαβάσει κάποιο συμφωνητικό, το οποίο θα περιγράφει και θα προβλέπει με ακρίβεια (και ψιλά γράμματα) τι ακριβώς θα υλοποιήσουν και θα σχεδιάσουν οι εκπρόσωποί τους και τι ακριβώς θα αλλάξουν στη λειτουργία του κράτους και πώς θα αντιμετωπίσουν μερικά έκτακτα γεγονότα, τα οποία είναι πιθανά. Η ψήφος προσφέρεται σαν υπογραφή βιαστικά, με ελπίδα και με εμπιστοσύνη, έτσι όπως συνήθως οι άνθρωποι υπογράφουν μια συνηθισμένη σύμβαση για παροχή υπηρεσιών. Η πλειοψηφία δεν απαιτεί την τέλεια συμφωνία με τους πολιτικούς εκφραστές της, δεν ζητάει την απόλυτη συνέπεια και την εφαρμογή μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας των σχεδίων, δεν απαιτεί την πρόβλεψη όλων των πιθανών καταστάσεων και την εφαρμογή μόνο των εύκολων και των ευχάριστων σχεδίων. Πολλοί άνθρωποι και ψηφοφόροι δεν μπορούν να ενη­μερώνονται καλά και για όλα τα πολιτικά ζητήματα και τις εξελίξεις. Αναγνωρίζουν, ότι αυτοί οι ίδιοι δεν είναι προετοιμασμένοι για να συμμετάσχουν στην πολιτική σαν μέλη ή σαν υποψήφιοι. Από τις πολιτικές αντιπαραθέσεις και συζητήσεις περισσότερο φαντάζονται παρά καταλαβαίνουν. Μπορούν να σχηματίζουν εύκολα μια άποψη, χωρίς να χρειαστεί να σκεφτούν. Αν κάτι δεν τους αρέσει τότε επιλέγουν το αντίθετο και αν διαφωνούν, τότε σκέφτονται την ακριβώς αντίθετη άποψη. Όταν επιλέγουν πρόσωπα και ομάδες για εκ­προσώπηση και ανάληψη ευθυνών, επίσης δεν έχουν αρκετή ενημέρωση, δεν έχουν διαβάσει προσεκτικά τα προγράμματα, εκτιμούν από ενδείξεις και με άσχετες παρατηρήσεις (κι εντυπώσεις) και ίσως δεν έχουν επίγνωση για την αξία της επιλογής τους. Εάν κάτι γίνεται φανερά και αποδεδειγμένα για την καλυτέρευση της ζωής τους, η πλειοψηφία δεν θα το εμποδίσει. Όπως δεν εμπόδισε την εφαρμογή αποφάσεων και σχεδίων για τα οποία είχε διαφωνήσει, αλλά οι πανούργοι βρήκαν τους τρόπους για να προετοιμάσουν την πλειοψηφία να δεχτεί τις αλλαγές αδιαμαρτύρητα ή με τις ελάχιστες αντιδράσεις!

πολιτική με μάσκαΟι άνθρωποι είναι έτοιμοι να υποστηρίξουν οποιονδήποτε εμφανιστεί με δική του πρωτοβουλία σαν ικανός να εξυπηρετήσει, να επιτύχει συ­νεργασίες, να εκπροσωπήσει και να εργαστεί για την καλυτέρευση της ζωής μέσα στην κοινωνία. Οι περισσότεροι δεν είχαν ποτέ την υπομονή, την εμπειρία, την αυτο­πεποίθηση και τη γνώση για να ζητήσουν ένα διατυπωμένο συμβόλαιο για τη συμβίωσή τους και με την αξίωση να το υπο­γράψουν όλοι. Αν αντιληφθούν ότι η καθημερινή ζωή τους είναι πιο ασφαλής, ότι δεν στερούνται τα απαραίτητα για την επιβίωση και ότι η ζωή και το μέλλον τους δεν κινδυνεύει από την έκφραση της διαφορετικής άποψής τους και από ορισμένες ιδιαιτερότητές στη ζωή τους, τότε λίγο θα τους ενδιαφέρει πώς ορίζεται η ελευθερία και η δημοκρατία. Είναι διαπιστωμένο από την παγκόσμια ιστορία, ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να ανεχθούν και να συγχωρέσουν ακόμα και παρανομίες, κατα­χρήσεις, υπερβολές, ανισότητες και εγκλήματα των πολιτικών προσώπων, αν αυτοί δεν υποκινηθούν. Χωρίς να έχουν φιλοσοφήσει, αντι­λαμβάνονται κάπως, ότι δεν είναι εύκολο ή δυνατό να ζήσουν σε ένα κόσμο και σε μια κοινωνία χωρίς προβλήματα, με εξασφαλισμένη την καλή τύχη τους και ότι ο άνθρωπος γενικά δεν είναι τόσο αξιόπιστος, ειλικρινής, αμερόληπτος και χωρίς τρομερά ελαττώματα. Το αντιλαμβάνονται διότι κάπως αναγνωρίζουν και την προσωπική αδυναμία τους, ιδιαίτερα σε μεγαλύτερες ηλικίες. Αντιλαμ­βάνονται πώς αυτοί οι ίδιοι επίσης θα έπρατταν, πολλές φορές και με πολλές ευκαιρίες, έτσι όπως τώρα καταδικάζουν τις αδυναμίες και την ανευθυνότητα των πολιτικών προσώπων. Αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν και ν' ανεχθούν τις ακρότητες, το ψέμα και τη μεροληπτική εξυπηρέτηση, όταν η καθημερινή ζωή τους κινδυνεύει και γίνεται πιο δύσκολη, απ' όσο αν ζούσαν ομαδικά μέσα στα δάση σαν κοινά ζώα. Όταν σχεδόν όλη η δική τους ζωή και των αγαπημένων τους προσώπων περνάει με αγωνία, όπως στα έργα τρόμου, και όταν βλέπουν σε τι ανισόρροπη κοινωνία "με το συμβόλαιο Φραγκεστάιν" θα ζήσουν τα παιδιά τους' με δυσκολίες πολλαπλάσιες από αυτές των ηλεκτρονικών παιχνιδιών που ποτέ δεν κερδίζουμε. Δεν είναι μόνο η επιβίωση για το άτομο που εμποδίζεται και γίνεται δύσκολη, με τη συμμετοχή του κράτους και ιδιαίτερα με την εξάρτηση της επιβίωσης από μια αμειβόμενη εργασία. Εμποδίζεται η πραγματοποίηση της φυσικής επιθυμίας για οικογένεια, ενώ τα υπεύθυνα άτομα περιέρχονται σε μια πιο θλιβερή θέση, να αδυνατούν να βοηθήσουν τα παιδιά τους ή να αντιλαμβάνονται εκ των υστέρων το θλιβερό μέλλον των παιδιών σε μια ανι­σόρροπη κοινωνία.

αγώνας για επικράτηση Αλλά και οι εκφραστές των πολιτικών απόψεων και τα μέλη των πολιτικών ρευμάτων και των κομμάτων υπερβαίνουν τη λογική, όταν αρνούνται να συζητήσουν και να συνεργαστούν μεταξύ τους και αντιθέτως, προκαλούν φανατική αντι­παράθεση και διχασμό στην κοινωνία. Εκ­φράζουν απόψεις σε ζητήματα τα οποία δεν έχουν μια απάντηση, αλλά μόνο επιλογή της μιας ή της άλλης λύσης, έτσι όπως εξυπηρετεί για την επίτευξη ορισμένων στόχων ή για τη διατήρηση κάποιων πλεονεκτημάτων, ή έτσι όπως εξυπηρετεί για την αντίδραση στην αντίπαλη επιλογή. Σε πολλές περιπτώσεις, οι αντίθετες επιλογές για τις οποίες εκείνοι διαφωνούν και η κοινωνία διχάζεται είναι και οι δύο σωστές. Γι' αυτό η κάθε πλευρά μπορεί να υποστηρίξει την αντίθετη ή διαφορετική επιλογή της με σωστές απόψεις. Σπάνια όμως εισάγουν μέσα στη σκέψη τους ένα θεμελιακό γνώρισμα της πραγματικότητας, όπως είναι η "προτεραιότητα". Πολλές φορές, το ζήτημα δεν είναι ποιος έχει δίκιο ή τη σωστή άποψη, για τα οποία μπορούν να συζητούν ατελείωτα και με εντυπωσιακή ευστροφία, αλλά μόνο αν είναι σωστή η προτεραιότητα για τη στιγμή και τον τόπο, στα οποία θα εφαρμοστεί μια πολιτική ή μια απόφαση. Λ.χ. μπορεί να ψηφίζεται ένας νόμος για να διορθωθεί η ευνοϊκή ή η δυσμενής φορολογική μεταχείριση μιας ομάδας εργαζομένων, αλλά να είναι δύσκολη έως και αδύνατη η εφαρμογή του, ενώ θα χρειαζόταν προηγουμένως η ανάλογη προετοιμασία. Όπως και στην προσωπική ζωή, θαυμαστό είναι κάποιος να προσφέρει οικονομική βοήθεια σε ανθρώπους που την έχουν άμεσα ανάγκη. Αλλά πώς θα την προσφέρει, όταν αυτός ο ίδιος επίσης βρίσκεται σε μια δύσκολη θέση και σε αδυναμία να βοηθήσει ένα αγαπημένο του πρόσωπο. Πλεονεκτική η τεχνολογία με την οποία παράγεται ηλεκτρικό ρεύμα από το φως του ήλιου, αλλά άχρηστη όταν ο τόπος σου μένει σκοτεινός στο μεγαλύτερο διάστημα του έτους ή όταν το καθυστερημένο κράτος αποθαρρύνει με νομικούς περιορισμούς και από αδυναμία των υπηρεσιών μια τέτοια επένδυση. Παρανοϊκή η απαγόρευση της έκφρασης για τις ξένες θρησκείες και άδικο να εμποδίζονται οι αλλόθρησκοι στη κοινωνική ζωή τους, όμως δεν είναι λογικό να "επιβληθεί" άμεσα η ελευθερία στην θρησκευτική πίστη, όταν αναμένονται ακατά­παυστες αντιδράσεις, διαλυτικές για την κοινωνία. Ρεαλισμός χωρίς εκτίμηση της προτεραιότητας δεν νοείται. Έπειτα, όπως έχουμε παρατηρήσει, συχνά εκφράζονται απόψεις σε σύνθετα ζητήματα, τα οποία δεν μπορούν να απαντηθούν μόνο με κοινωνιολογική προσέγγιση και γι' αυτό είναι αστήριχτες και αποσπασματικές γνώμες, όχι αξιόπιστες απόψεις ούτε εγγυημένες λύσεις. Απλές γνώμες, έτσι όπως αυτές που εκφράζουν οι άνθρωποι για το Θεό και επανα­λαμβάνουν τις γνωστές θρησκευτικές απόψεις τους ή αντιδρούν σε αυτές. Αλλά και το σύνολο των απόψεων για το ρόλο του Κράτους, για την οικονομική ανάπτυξη, για τη δημόσια διοίκηση, γενικά για την οργάνωση της κοινωνίας και έτσι όπως αυτές υποστηρίζονται, δεν είναι μεταξύ τους καλά δεμένες και με θεμέλια, για να αρνούνται οι πρωταγωνιστές να συζητήσουν με τους ανταγωνιστές τους ή και να συμφωνήσουν σε πολλές απόψεις ή για να διαμορφώσουν από κοινού νέες απόψεις και να συνεργαστούν με αμοιβαίες υποχωρήσεις. ομιλήτριαΗ δυσκολία στη συνεννόηση και στη συνεργασία συνήθως προέρχεται από το ρόλο που δεν θέλει κανένας να χάσει ή να υποβαθμίσει, είναι η φιλοδοξία και δυστυχώς η έχθρα η οποία προκλήθηκε με τις δυσκολίες, τις πιέσεις και τις επιθέσεις που εκείνοι δέχονται από τους αντιπάλους τους. Η διαφωνία σε ορισμένα ζητήματα γίνεται αφορμή για να μην επιδιώξουν οι υποκινητές τη συμφωνία και για να ενισχύσουν τις δικές τους πολιτικές απόψεις. Ενώ με τις υπερβολές, τα συνθήματα, τις εντυπώσεις και με το δόλο προσπαθούν να συνδέσουν την τύχη του ανήσυχου πλήθους με τα δικά τους προσωπικά σχέδια και συμφέροντα, για να γίνουν αυτοί έτσι υπολογίσιμοι από τους αντιπάλους τους και για να εμποδίσουν τις αντίπαλες πολιτικές. Όταν ενθαρρύνονται από την οικονομική και πολιτική στήριξη μεμο­νωμένων προσώπων ή εταιρειών, που επηρεάζουν την κοινωνική σταθερότητα, τότε έχουν τις πιο μεγάλες προσδοκίες. Είναι πρόθυμοι να εξυπηρετήσουν τους υπο­στηριχτές τους, να τους ανταποδώσουν με ορισμένα πλεονεκτήματα -δεν χρειάζεται να ζητηθεί-, να συγκρουστούν επιλεκτικά, όπως οι πολιτικές περιστάσεις επιβάλλουν και μέχρι φανερής προδοσίας. Τότε ανακαλύπτουν πόσο αποτυχημένες, περιστασιακές και απερίσκεφτα αποδεκτές είναι πολλές από τις απόψεις τους για μια καλύτερη κοινωνία.

 

 

 

 

 

 

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑleft hand ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

 

"ΜΕΓΑΛΑ" ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ - ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ !

 

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ (σε περιορισμένο αριθμό)

Όσα δεν σκέφτηκαν στη Φυσική και στη Φιλοσοφία... με το κοινό λεξιλόγιο

 

 

 

 

Η διάνοια δεν έχει σπουδαιότερη δυνατότητα από το να γνωρίζει, να διατηρεί τον εαυτό της σαν αυτοσκοπό και να διαμορφώνει την αυτογνωσία της. Η αυτογνωσία είναι το νόημα της ευτυχίας, η ουσία της λογικής και ο σκοπός της ηθικής. Ο εγωκεντρισμός και η αυταπάτη είναι από μόνα τους, χωρίς καμιά πράξη, η πιο μεγάλη καταστροφή και σχετίζονται άμεσα με την παράδοση στην τύχη. Ζωή χωρίς διανοητική δραστηριότητα είναι ανύπαρκτη και χωρίς διαμόρφωση αυτογνωσίας ήταν, είναι και θα είναι για πάντα και παντού μέσα στο Σύμπαν ανεπαρκώς αξιοποιημένη και παρασυρμένη, με όποια δυνατότητα και αν τη φανταστούμε.

 

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ | ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΩΗ - ΥΛΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

 

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΩΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΖΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ) 

Υπότιτλος: Οι φαντασιώσεις και τα ψέματα του ανθρώπου χωρίς αυτογνωσία

 
 

cd-r

 Ένα βιβλίο για τα ζητήματα που μπορούν ενοποιηθούν κάτω από το συνοπτικό τίτλο της Ηθικής (πρακτική φιλοσοφία, με ψυχολογικές και κοινωνιολογικές συνέπειες). Όλα τα βιβλία συμπεριλαμβάνονται με τη ψηφιακή μορφή τους σε ένα CD-R. Από τα αρχεία μορφοποιημένου κειμένου (όπως είναι τα PDF) μπορεί να γίνει εύκολα η ανάγνωση και η εκτύπωση όλων των κειμένων, χωρίς το γραφικό περιβάλλον των ιστοσελίδων.  

 

* Στις ιστοσελίδες, τα ζητήματα ΔΕΝ παρουσιάζονται ολοκληρωμένα, με συνάφεια, χωρίς περίσσιες σκέψεις και με την αποτελεσματική σειρά, που διευκολύνει την κατανόηση και με τις απαντήσεις στις απορίες που δημιουργούνται.

 

 

 

 

 

 

 

 

επιστημονικά όργανα

 

αισθητήρια όργανα

σκέψηΟ υλιστικός τρόπος ζωής στηρίζεται σε πολλές φαντασιώσεις και σε ψέματα, όχι στην αυτογνωσία και συμπίπτει με εγωκεντρικό τρόπο ζωής και νοοτροπία. Ο εγωισμός, η μεροληψία, η ανοησία και το παρανοϊκό πνεύμα είναι οι άλλες απόψεις του υλιστικού τρόπου ζωής και αντίληψης.

 

Αν η Ηθική του εσωτερικού προσανατολισμού (με πνευματικές αξίες) δεν είναι Επιστήμη >>>► 

 

 

>>> Η ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝ­ΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕ­ΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΑΞΕΧΩΡΙ­ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ. Η ΠΝΕΥΜΑ­ΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩ­ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ* <<<

* Η διαίρεση όπως έχει γίνει με τους τίτλους της έντυπης έκδοσης. Τα κείμενα είναι από το 2ο μέρος του συντομευμένου βιβλίου "Η παγκόσμια ηθική του εσωτερικού προσανατο­λισμού" με τις πιο απαραίτητες σκέψεις

 

<©> ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟ­ΛΙΣΜΟ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΔΙΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Γνώση χωρίς Ηθική και Ηθική χωρίς γνώση (για πρόλογο) >>>

<•> Συνοπτικά για τη στροφή της σκέψης μέσα στο πνεύμα >>>

<•> Η εκτίμηση για βεβαιότητα και για αμφιβολία κινητοποιεί τη ζωή >>>

<•> Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της (κοσμολογικής) ηθικής >>>

<•> Η σχετικότητα των εξωτερικών αξιών ή προτύπων >>> 

<•> Η καλοσύνη χωρίς την έννοια του δικαίου είναι τυφλή >>> 

<•> Η ηθική δεν είναι οπωσ­δήποτε κοσμική και κοινωνική συμπεριφορά >>>

<•> Η ηθική με το ρυθμιστικό ρόλο της σκέψης θεμελιώνει το δίκαιο >>>

<•> Η ηθική είναι τρόπος ζωής και όχι στιγμές συμπεριφοράς >>> 

<•> Ηθική και φιλανθρωπία (ακόμα και αντίθετα μπορούν να γίνουν) >>>

<•> Η ηθική και το δίκαιο ξεκινούν πριν από την εμφάνιση του ανθρώπου, από τις προ­διαγραφές του κόσμου >>> 

<•> Η ηθική βασίζεται σε αναμ­φισβήτητες γενικές αρχές >>>

<•> Για τη θεμελίωση μιας ηθικής που δεν αγνοεί την πραγματι­κότητα >>>

<•> Ψυχολογία και Ηθική. Η πνευματική ασθένεια του εγω­κεντρισμού >>>

<•> Ένας διαχωρισμός στην εσω­στρεφική ζωή. Η πνευματική ζωή σε αντίθεση με τη φυσιο­λογική >>> 

<•> Η ζωή χωρίς αυτογνωσία είναι φυσιολογική, δεν είναι ηθική >>> 

<•> Πνεύμα και βιολογικές ανάγκες >>> 

<•> Τα συναισθήματα συνδέονται στενά και διαρκώς με τη σκέψη και με τις πληροφορίες >>>

<•> Προκατάληψη για την προτεραιότητα που δίνουμε στη δική μας ζωή >>>

<•> Σκέψη και αγώνας για την επιβίωση >>>

<•> Ο εξωτερικός κόσμος χωρίς εσωτερική προοπτική είναι αδιέξοδος >>> 

<•> Συνοπτικά η στενή σύνδεση της ηθικής με την ψυχολογία >>>

<•> Αν η ζωή μας εκμηδενίζεται, αυτό δεν είναι το χειρότερο >>>

<•> Αποδεσμευμένη η ηθική από τη γνώση και την (ερευνητική) σκέψη στις δύο μεγάλες θρησκείες >>> 

<•> Φυγή από τα προβλήματα με φαντασιώσεις και με έξυπνες θεωρίες... >>> 

<•> Ηθική, ευτυχία και σκέψη >>>

<•> Σε λίγες σειρές τα γερά θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμολογικής) ηθικής  >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες...  >>>

<•> Η δραστηριότητα των βιολογικών σωμάτων και το νόημα γενικά της ζωής ερμηνεύονται σε δύο σειρές: >>>

 

>>> Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ <<<

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Σε λίγες σειρές τα θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμο­λογικής) ηθικής >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες... >>>

<•> Πλούσιοι και φτωχοί, ηγέτες και υπηρέτες, αφεντικά και εργάτες, το ίδιο ανήθικοι (με αποστροφή για το πνεύμα) >>>

<•> Για την έννοια της κοινω­νίας και για τη δημοκρατία >>>

<•> Το πέρασμα από την Ηθική έρευνα στην πολιτική άποψη >>>

<•> Η ψευδαίσθηση ότι επιλύονται τα προβλήματα στις ανθρώπινες σχέσεις και συνεργασίες, ενώ αυτά ανα­παράγονται, μετακυλίονται και χρησιμο­ποιούνται >>>

<•> Τα κοινωνικά φαινόμενα δεν μπορούν να ερμηνευτούν με αφαίρεση της εσωτερικής πραγματικότητας >>>

<•> Με την πολιτική επιδιώ­κονται, εκπροσωπούνται και εξυπηρετούνται ομαδικά συμφέροντα και με σχέσεις ανήθικου ανταγωνισμού >>>

<•> Η αδικία μέσα στην κοινωνία αμφισβητεί (ή υπονομεύει) την πολιτική εξουσία και τη νομιμότητά της (όπως εκθέτει και το Θεό) >>>

<•> Η εξάρτηση της επιβίωσης από τη χρηματική αμοιβή >>>

<•> Η αδικία συντηρείται και αναπαράγεται με τους νόμους του κράτους. Η δράση των εκπαιδευμένων απατεώνων προσαρμόζεται στους νόμους >>>

<•> Ο μπερδεμένος ρόλος της επιστήμης >>>

<•> Η επαγγελματική εκμετάλλευση της άγνοιας και το ψέμα στην κοινωνία με την κάλυψη της επιστήμης >>>

<•> Ο πνευματικός πόλεμος και η πολιτική δύναμη της δημιουργικής σκέψης >>>

<•> Δεν είναι η ποινή του θανάτου στους αδίστακτους δολοφόνους που θα μας κάνει λιγότερο πολιτισμένους! >>> 

<•> Επιλέξτε φιλίες και συνεργασίες και προσέξτε ποιους ενισχύετε >>>

 

>>> Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ<<<

(* Η διαίρεση και η απλοποίηση των απαντήσεων συνεχίζονται)

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Οι αισθήσεις είναι τρόποι της νόησης και το φαινόμενο της ζωής/ψυχής επίσης ξεκινάει με αυτόματη αφαίρεση πληρο­φοριών >>>

<•> Ποια η σχέση των αφηρημένων χωρο-χρονικών υλικών (και εξωτερικών) αλλη­λεπιδράσεων με την εσωτερικότητα; >>>

<•> Η θέση μας στο ζήτημα αν υπάρχει "Θεός" >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα >>>

<•> Μια ανάποδη λογική ερμηνεία για το Θεό >>>

<•> Από τα πιο σπουδαία μαθήματα κοσμολογίας στην εποχή του Πλάτωνα >>>

<•> Μια από τις πιο επιτυχημένες σκέψεις στην ιστορία της φιλοσοφίας >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα - Περιοδικές & ρυθμικές μεταβολές >>>

 <•> Διακυμάνσεις με τους πιο γρήγορους ρυθμούς του κόσμου >>>

<•> Ο υλικός κόσμος θεμελιώ­νεται σε η/μ φαινόμενα >>>

<•> Περιοδικές μεταβολές και ρυθμοί με τις πιο υψηλές ταχύτητες σε μικροσκοπικές διαστάσεις >>>

<•> Λίγες φυσικές σταθερές επιβεβαιώνουν τη δημιουργία της ύλης από κυματικά φαινόμενα >>>

<•> Ουσία και ύλη >>>

<•> Σχεδόν 100 χρόνια παραπλάνησης... >>>

<•> Επιστήμη & Θεός >>>

 

 

 

© copyright Κώστας Γ. Νικολουδάκης

Επιμέλεια-Σχεδίαση  2004 - 2016

 

Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ                     http://www.kosmologia.gr                      ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

ΤΗΣ

 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ SITE

clock

Καλύτερη εμφάνιση σε ανάλυση 1024x768px | οθόνη τουλάχιστον 17" | codepage windows-1253 (Greek) | IE v.6.0 +