*

Ο ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΣΜΟΣ & Η ΥΛΗ  /  ΤΟ ΑΜΕΣΟ (ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ) ΣΥΝΟΛΟ & Η ΖΩΗ

Σκέψεις από την αρχή και για την αρχή... Γη

***                                                                                 comet

* ΑΡΧΙΚΗ |     | ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ |     | ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥ! |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΖΩΗ |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΥΛΗ

*

ΓΝΩΣΗ & ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ     |     ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ     |     ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ     |     ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ

header message

ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

 

 

Για σκεπτόμενους δημιουργικά!

 

ΕΠΑΝΩ • Η ΑΔΙΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ

 


 Eng language

ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ !

???

 

 

Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
 

Η ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΝΩΣΤΗ.

Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ...

 

<•> Η ΑΔΙΚΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ (Ή ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ) ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ (ΟΠΩΣ ΕΚΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΟ)

 

>>>► Κατεβάστε αυτό το τμήμα της παγκόσμιας διακήρυξης της κοσμολογικής Ηθικής

 

<•>  Χωρίς την Ηθική, πραγματικά η δικαιοσύνη είναι τυφλή και χωρίς θεμέλια, ενώ η πραγματικότητα περιορίζεται στις συναλλαγές και στη συνεργασία των ανθρώπων. Όμως συνεργασίες χωρίς κανόνες ηθικής και με περιφρόνηση για την αλήθεια και το δίκαιο είναι αλητοπαρέες και συμμορίες κακοποιών.

Όσοι ηγούνται στην οργάνωση της κοινωνίας και εργάζονται σε διοικητικές θέσεις, όσοι υπηρετούν το κράτος και εκπροσωπούν πλειοψηφίες ή έναν ολόκληρο λαό, όσοι εφαρμόζουν μια πολιτική για τη σχέση μεταξύ του Κράτους και του πολίτη και αξιώνουν την εφαρμογή των νόμων, είτε αυταρχικά, είτε ολιγαρχικά, είτε δημοκρατικά, δεν δίνουν πειστικές, σύντομες και καθαρές απαντήσεις στις προκλήσεις μας, ανάμεσα στις οποίες οι εξής παρακάτω:

Όσοι έχουν μεγάλη ακίνητη περιουσία, μεγάλα εισοδήματα και χρηματικές καταθέσεις είναι εκείνοι οι οποίοι τα έχουν καταφέρει με τις ικανότητές τους και με την κοπιαστική εργασία τους; Ενώ όσοι δεν έχουν... είναι οι στερημένοι από ικανότητες και οι τεμπέληδες;

Τα περιουσιακά στοιχεία και το εισόδημα για την επιβίωση πρέπει να αποκτιούνται με την αυτοθυσία και με την ευνοϊκή τύχη ή θα έπρεπε το κράτος να εξασφαλίζει (στοιχειωδώς) την επιβίωση των πολιτών από την ώρα που έρχονται στον κόσμο;

Πώς μπορεί κάποιος ν' αποκτήσει μεγάλη περιουσία και αυξημένα εισοδήματα, αν αυτός δεν επιθυμεί να δώσει όλο το χρόνο και τις δυνάμεις του με αυτό το σκοπό; Πώς μπορεί ν' ανταγωνιστεί τους αποφασισμένους για να πλουτίσουν και να ξεχωρίσουν με κάθε θυσία και με κάθε σκέψη, χωρίς ηθικούς φραγμούς ή με μόνο φραγμό τον κίνδυνο να ζημιωθούν από φανερές ενέργειές τους που προκαλούν αντιδράσεις;

Όσοι επέτυχαν ή έτυχε να έχουν μεγάλη περιουσία και εισοδήματα για να ζουν με όλες τις ανέσεις και τα τελευταία πλεονεκτήματα του πολιτισμού, αυτοί τα κατάφεραν με τις πιο πολύτιμες ικανότητες του ανθρώπου, με την πιο απαραίτητη συνεισφορά τους στην πρόοδο του πολιτισμού, με ίσους όρους μέσα στις κοινωνικές συνθήκες και με αιώνιους νόμους;

μεγάλες δουλειές"Σε μια χώρα που κυβερνάται καλά, η φτώχεια είναι ντροπή. Σε μια χώρα που κυβερνάται άσχημα, ο πλούτος είναι ντροπή", σοφή όσο και σύντομη σκέψη του Κινέζου φιλόσοφου Κομφούκιου (551~479 π.X.). Από την πολιτική που χρειάζεται για να εξασφαλίζει στοιχειωδώς και αποκλειστικά την καθημερινή επιβίωση στους πολίτες, μέχρι την πολιτική της αδιαφορίας και του κοινωνικού δαρβινισμού, υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα για θεωρία και δράση. Αυτό το χάσμα δεν το πλησιάζει κανένας; Αν υπήρχε η σταθερή θέληση για περιορισμό, φρένο και έλεγχο στην οικονομική εκμετάλλευση (έτσι όπως κάποιοι σκέφτηκαν να βρουν το φρένο για τον αθέμιτο ανταγωνισμό των μονοπωλίων), και για αυστηρούς όρους πριν επιτραπεί σε κάποιους να εμπορευματοποιήσουν τις πατέντες τους, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, τότε εύκολα θα εφαρμοζόταν μια έντιμη πολιτική συμβατή με τις αρχές της δημοκρατίας. Πολλές λύσεις θα μπορούσαν να προταθούν και θα ήταν πιο δίκαιες, αφού τώρα οι άνθρωποι οι οποίοι εργαζόμενοι δυσκολεύονται να επιβιώσουν και να ζήσουν, πλειοψηφούν. Όταν αφήνουμε να σχηματίζονται και να δρουν ομάδες που εξαπατούν τον κόσμο και όταν αντιθέτως γινόμαστε συνεργοί με τέτοιες ομάδες, οι οποίες για δικούς τους σκοπούς δεν διστάζουν να εμποδίσουν τη ζωή των άλλων, να εκμεταλλευτούν τις αδυναμίες τους και να τους διαμορφώσουν τη ψυχολογία και την προσωπικότητα, έτσι όπως ευνοούνται τα συμφέροντά τους, αυτή η ανήθικη ανεκτικότητα και η εγκληματική συνέργεια μήπως αποτελούν επιλογές στην πολιτική δράση; Συχνά ακούγεται η δήλωση, ότι οι πολιτικοί δεν είναι σαδιστές, αλλά δεν υπάρχει καλύτερη λύση για να εφαρμόσουν. Αυτό ίσως να μην είναι ψέμα, αλλά όταν δεν λέμε ψέματα, αυτό δεν σημαίνει ότι λέμε ολόκληρη την αλήθεια ή ότι δεν κάνουμε λάθος. Μετά από δεύτερη σκέψη, μπορούμε να διαπιστώσουμε, ότι κάποιος μπορεί να γίνει άδικος, χωρίς να το θέλει. Όταν παράλληλα εξυπηρετούμε ορισμένα σχέδια, όταν έχουμε ορίσει προτεραιότητες και έχουμε βάλει πολλούς στόχους, τότε προσέχουμε για να μην αποτύχουμε στους υπόλοιπους στόχους. Στην προσπάθεια ισορροπίας να μη χαλάσουν οι σχεδιασμοί μας, να μη δημιουργήσουμε κάπου αλλού πρόβλημα και να συμβιβάσουμε αντιφατικά αποτελέσματα, πιθανόν να χρειαστεί να πράξουμε άδικα και τρελά. Διότι, έτσι επιτυγχάνονται και οι άλλοι σκοποί και οι πιο άμεσες προτεραιότητές μας.

 

Για να μην ενθαρρύνουν την παρανομία και την αντίδραση, ορισμένοι εκφράζουν με υπερβολή την άποψη ότι τα χρήματα κερδίζονται με κοπιαστική εργασία και με ιδρώτα. Όσοι έχουν μεγάλη περιουσία, επίσης εκφράζουν την ίδια εκτίμηση για να δικαιολογήσουν τη μεγάλη περιουσία τους και για να αποφύγουν την περισσότερη ανάλυση και την ηθική ενοχή. Με αυτή την άποψη εύκολα θα συμφωνήσουν πολλοί όταν φανταστούν την αδικία, να κερδίζονται πολλά χρήματα εύκολα με απάτες και από κατάχρηση υπεύθυνων θέσεων ή όταν σκεφτούν τη φτώχεια και την αντικοινωνική συμπεριφορά κάποιων φυγόπονων. Δεν παρατηρούν τη λεπτή διαφορά στην πρόταση, όταν προσθέσουμε τη φράση "θα έπρεπε να κερδίζονται" ή την προτιμότερη "δεν έπρεπε να κερδίζονται έτσι κοπιαστικά από κανέναν". Τι θα απαντήσουν όμως σε όσους εργάζονται σκληρά, υπεράνθρωπα, περισσότερες ώρες και αμείβονται με ένα μικρό χρηματικό ποσό, από το οποίο δεν περισσεύει τίποτα για αποταμίευση; Αν απαντήσουν ότι αυτοί δεν έμαθαν γράμματα, τότε θα χρειαστεί να εξηγήσουν το χαμηλό εισόδημα εκείνων που έμαθαν και το υψηλό εισόδημα από εργασίες που μπορούν και γίνονται χωρίς πολλά γράμματα. Θα χρειαστεί ακόμα να απαντήσουν αν είναι δίκαιο να επιβιώνουν μόνο όσοι έμαθαν γράμματα, ενώ οι υπόλοιποι να γίνονται σκλάβοι ή να τους πετάμε στα απορρίμματα και να μην έχουν ποτέ ξανά την ευκαιρία να σπουδάσουν.

 

διένεξη

συναλλαγήΟι κοινοί τρόποι με τους οποίους συνήθως οι άνθρωποι πλουτίζουν συνο­ψίζονται σε λίγες σειρές. Από τη σύντομη περιγραφή τους, εύκολα μπορεί ο καθένας να αντιληφθεί την αδυναμία και την ολιγωρία όσων πρωτα­γωνιστούν στο σώου "για μια πιο δίκαιη κοινωνία" και ιδιαίτερα τη στενή σχέση, την ταυτότητα ή τη συνεργασία των πολιτικών πρωταγωνιστών με εκείνους που πλεονεκτούν οικονομικά.

Οι νόμιμοι τρόποι πλουτισμού, οι οποίοι θεωρητικά είναι δυνατοί χωρίς εξαπάτηση:

> Κληρονομικά. (Όπως οικόπεδα, αγροτεμάχια, οικίες, αποταμιεύσεις, πνευματικά δικαιώματα, κερδοφόρες επιχειρήσεις, διευθυντική ή άλλη προνομιακή θέση εργασίας κ.λ.π.

> Χρηματική επένδυση σε πολύτιμες ύλες, με αγορά ακινήτων και γης, αγορά μετοχών και χρηματική συμμετοχή σε επιχειρήσεις κ.λ.π. με επιτυχημένες επιλογές και εκτιμήσεις, αν όχι με καλή τύχη. (Πάλι χρειάζεται κάποιο περίσσευμα χρημάτων ή εκμετάλλευση κάποιας περιουσίας).

> Τυχερά παιχνίδια. (Πιο σπάνιος αυτός ο τρόπος).

> Ίδρυση επιχείρησης ή εταιρείας εμπορικής, τεχνικών υπηρεσιών, παροχής υπηρεσιών (Συνήθως χρειάζεται μια οικονομική δυνατότητα).

> Εξαιρετικές θέσεις εργασίας, από τις οποίες εξαρτάται καθοριστικά η κερδο­φορία μιας εταιρίας, η εξοικονόμηση χρημάτων, η προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών, η απόκρυψη των στοιχείων που θα προκαλούσαν οικονομική ζημιά, η οργάνωση της εταιρείας ή της συνεργασίας, η σύναψη συμφωνιών, η ασφάλεια και η αξιοπιστία κ.λ.π. Σε τέτοιες θέσεις εργασίας χρειάζονται εκπαιδευμένοι, έμπειροι και με ορισμένα προτερήματα.

> Δωρεές, αποζημιώσεις και απαλλοτριώσεις.

> Επιχειρηματική δραστηριότητα σε πολιτικές συνθήκες, που το νομικό πλαίσιο δεν είναι σαφές και σταθερό ή η δραστηριότητα γίνεται μοιρασμένη και συγχρόνως σε χώρες με διαφορετική νομοθεσία.

> Εκμετάλλευση πνευματικής πρωτοτυπίας, όπως σπάνιων έργων τέχνης, συλλεκτικών πραγμάτων, μέχρι και του φημισμένου ονόματος, με ορισμένη συμμετοχή σε δράσεις με διαφημιστικό σκοπό.

> Συνδυασμένοι όλοι οι προηγούμενοι τρόποι.

 

τράπεζα<·> Είναι προϋπόθεση για όλες τις περιπτώσεις, το καθαρό εισόδημα να αποταμιεύεται, ενώ τα έξοδα (συντήρησης ή λειτουργίας) να είναι τα μικρότερα δυνατά. Ο περιορισμός των εξόδων και των πληρωμών επίσης μπορεί να γίνεται με παραβίαση μερικών νόμων και με υπέρβαση ορισμένων υποχρεώσεων.

> Τέλος, να συμπεριλάβουμε τον πλουτισμό με εξαπάτηση, η οποία γίνεται απρο­γραμμάτιστα, ευκαιριακά, χωρίς καμία νομική πράξη ή με παράλληλη νόμιμη επαγ­γελματική δραστηριότητα.

> Πληρωμένη δράση με καταπάτηση των νόμων (όπως λαθρεμπόριο, ληστεία, διακίνηση απα­γορευμένων ουσιών και όπλων, για δολοφονία, για δωροδοκία κ.λ.π.

Τώρα σκεφτείτε, αν είναι ηθικοί οι τρόποι πλουτισμού, οι οποίοι θεωρητικά είναι δυνατοί χωρίς εξαπάτηση, αν είναι πάντοτε και μόνο νόμιμοι και αν είναι δύσκολο ή εύκολο να συνδυαστούν με καταπάτηση νόμων και με κάποιο τρόπο εξαπάτησης, είτε προ­σχεδιασμένο, είτε περιστασιακό και επανα­λαμβανόμενο. Αναρωτηθείτε πόσο πολλοί είναι εκείνοι που μπόρεσαν να συνδυάσουν την καλή τύχη, τις επιτυχημένες αποφάσεις και τη νομική συνέπεια.

(...)

 

 

 

 

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑleft hand ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

 

"ΜΕΓΑΛΑ" ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ - ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ !

 

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ (σε περιορισμένο αριθμό)

Όσα δεν σκέφτηκαν στη Φυσική και στη Φιλοσοφία... με το κοινό λεξιλόγιο

 

 

 

 

Η διάνοια δεν έχει σπουδαιότερη δυνατότητα από το να γνωρίζει, να διατηρεί τον εαυτό της σαν αυτοσκοπό και να διαμορφώνει την αυτογνωσία της. Η αυτογνωσία είναι το νόημα της ευτυχίας, η ουσία της λογικής και ο σκοπός της ηθικής. Ο εγωκεντρισμός και η αυταπάτη είναι από μόνα τους, χωρίς καμιά πράξη, η πιο μεγάλη καταστροφή και σχετίζονται άμεσα με την παράδοση στην τύχη. Ζωή χωρίς διανοητική δραστηριότητα είναι ανύπαρκτη και χωρίς διαμόρφωση αυτογνωσίας ήταν, είναι και θα είναι για πάντα και παντού μέσα στο Σύμπαν ανεπαρκώς αξιοποιημένη και παρασυρμένη, με όποια δυνατότητα και αν τη φανταστούμε.

 

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ | ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΩΗ - ΥΛΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

 

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΩΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΖΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ) 

Υπότιτλος: Οι φαντασιώσεις και τα ψέματα του ανθρώπου χωρίς αυτογνωσία

 
 

cd-r

 Ένα βιβλίο για τα ζητήματα που μπορούν ενοποιηθούν κάτω από το συνοπτικό τίτλο της Ηθικής (πρακτική φιλοσοφία, με ψυχολογικές και κοινωνιολογικές συνέπειες). Όλα τα βιβλία συμπεριλαμβάνονται με τη ψηφιακή μορφή τους σε ένα CD-R. Από τα αρχεία μορφοποιημένου κειμένου (όπως είναι τα PDF) μπορεί να γίνει εύκολα η ανάγνωση και η εκτύπωση όλων των κειμένων, χωρίς το γραφικό περιβάλλον των ιστοσελίδων.  

 

* Στις ιστοσελίδες, τα ζητήματα ΔΕΝ παρουσιάζονται ολοκληρωμένα, με συνάφεια, χωρίς περίσσιες σκέψεις και με την αποτελεσματική σειρά, που διευκολύνει την κατανόηση και με τις απαντήσεις στις απορίες που δημιουργούνται.

 

 

 

 

 

 

 

 

επιστημονικά όργανα

 

αισθητήρια όργανα

σκέψηΟ υλιστικός τρόπος ζωής στηρίζεται σε πολλές φαντασιώσεις και σε ψέματα, όχι στην αυτογνωσία και συμπίπτει με εγωκεντρικό τρόπο ζωής και νοοτροπία. Ο εγωισμός, η μεροληψία, η ανοησία και το παρανοϊκό πνεύμα είναι οι άλλες απόψεις του υλιστικού τρόπου ζωής και αντίληψης.

 

Αν η Ηθική του εσωτερικού προσανατολισμού (με πνευματικές αξίες) δεν είναι Επιστήμη >>>► 

 

 

>>> Η ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝ­ΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕ­ΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΑΞΕΧΩΡΙ­ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ. Η ΠΝΕΥΜΑ­ΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩ­ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ* <<<

* Η διαίρεση όπως έχει γίνει με τους τίτλους της έντυπης έκδοσης. Τα κείμενα είναι από το 2ο μέρος του συντομευμένου βιβλίου "Η παγκόσμια ηθική του εσωτερικού προσανατο­λισμού" με τις πιο απαραίτητες σκέψεις

 

<©> ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟ­ΛΙΣΜΟ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΔΙΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Γνώση χωρίς Ηθική και Ηθική χωρίς γνώση (για πρόλογο) >>>

<•> Συνοπτικά για τη στροφή της σκέψης μέσα στο πνεύμα >>>

<•> Η εκτίμηση για βεβαιότητα και για αμφιβολία κινητοποιεί τη ζωή >>>

<•> Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της (κοσμολογικής) ηθικής >>>

<•> Η σχετικότητα των εξωτερικών αξιών ή προτύπων >>> 

<•> Η καλοσύνη χωρίς την έννοια του δικαίου είναι τυφλή >>> 

<•> Η ηθική δεν είναι οπωσ­δήποτε κοσμική και κοινωνική συμπεριφορά >>>

<•> Η ηθική με το ρυθμιστικό ρόλο της σκέψης θεμελιώνει το δίκαιο >>>

<•> Η ηθική είναι τρόπος ζωής και όχι στιγμές συμπεριφοράς >>> 

<•> Ηθική και φιλανθρωπία (ακόμα και αντίθετα μπορούν να γίνουν) >>>

<•> Η ηθική και το δίκαιο ξεκινούν πριν από την εμφάνιση του ανθρώπου, από τις προ­διαγραφές του κόσμου >>> 

<•> Η ηθική βασίζεται σε αναμ­φισβήτητες γενικές αρχές >>>

<•> Για τη θεμελίωση μιας ηθικής που δεν αγνοεί την πραγματι­κότητα >>>

<•> Ψυχολογία και Ηθική. Η πνευματική ασθένεια του εγω­κεντρισμού >>>

<•> Ένας διαχωρισμός στην εσω­στρεφική ζωή. Η πνευματική ζωή σε αντίθεση με τη φυσιο­λογική >>> 

<•> Η ζωή χωρίς αυτογνωσία είναι φυσιολογική, δεν είναι ηθική >>> 

<•> Πνεύμα και βιολογικές ανάγκες >>> 

<•> Τα συναισθήματα συνδέονται στενά και διαρκώς με τη σκέψη και με τις πληροφορίες >>>

<•> Προκατάληψη για την προτεραιότητα που δίνουμε στη δική μας ζωή >>>

<•> Σκέψη και αγώνας για την επιβίωση >>>

<•> Ο εξωτερικός κόσμος χωρίς εσωτερική προοπτική είναι αδιέξοδος >>> 

<•> Συνοπτικά η στενή σύνδεση της ηθικής με την ψυχολογία >>>

<•> Αν η ζωή μας εκμηδενίζεται, αυτό δεν είναι το χειρότερο >>>

<•> Αποδεσμευμένη η ηθική από τη γνώση και την (ερευνητική) σκέψη στις δύο μεγάλες θρησκείες >>> 

<•> Φυγή από τα προβλήματα με φαντασιώσεις και με έξυπνες θεωρίες... >>> 

<•> Ηθική, ευτυχία και σκέψη >>>

<•> Σε λίγες σειρές τα γερά θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμολογικής) ηθικής  >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες...  >>>

<•> Η δραστηριότητα των βιολογικών σωμάτων και το νόημα γενικά της ζωής ερμηνεύονται σε δύο σειρές: >>>

 

>>> Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ <<<

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Σε λίγες σειρές τα θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμο­λογικής) ηθικής >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες... >>>

<•> Πλούσιοι και φτωχοί, ηγέτες και υπηρέτες, αφεντικά και εργάτες, το ίδιο ανήθικοι (με αποστροφή για το πνεύμα) >>>

<•> Για την έννοια της κοινω­νίας και για τη δημοκρατία >>>

<•> Το πέρασμα από την Ηθική έρευνα στην πολιτική άποψη >>>

<•> Η ψευδαίσθηση ότι επιλύονται τα προβλήματα στις ανθρώπινες σχέσεις και συνεργασίες, ενώ αυτά ανα­παράγονται, μετακυλίονται και χρησιμο­ποιούνται >>>

<•> Τα κοινωνικά φαινόμενα δεν μπορούν να ερμηνευτούν με αφαίρεση της εσωτερικής πραγματικότητας >>>

<•> Με την πολιτική επιδιώ­κονται, εκπροσωπούνται και εξυπηρετούνται ομαδικά συμφέροντα και με σχέσεις ανήθικου ανταγωνισμού >>>

<•> Η αδικία μέσα στην κοινωνία αμφισβητεί (ή υπονομεύει) την πολιτική εξουσία και τη νομιμότητά της (όπως εκθέτει και το Θεό) >>>

<•> Η εξάρτηση της επιβίωσης από τη χρηματική αμοιβή >>>

<•> Η αδικία συντηρείται και αναπαράγεται με τους νόμους του κράτους. Η δράση των εκπαιδευμένων απατεώνων προσαρμόζεται στους νόμους >>>

<•> Ο μπερδεμένος ρόλος της επιστήμης >>>

<•> Η επαγγελματική εκμετάλλευση της άγνοιας και το ψέμα στην κοινωνία με την κάλυψη της επιστήμης >>>

<•> Ο πνευματικός πόλεμος και η πολιτική δύναμη της δημιουργικής σκέψης >>>

<•> Δεν είναι η ποινή του θανάτου στους αδίστακτους δολοφόνους που θα μας κάνει λιγότερο πολιτισμένους! >>> 

<•> Επιλέξτε φιλίες και συνεργασίες και προσέξτε ποιους ενισχύετε >>>

 

>>> Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ<<<

(* Η διαίρεση και η απλοποίηση των απαντήσεων συνεχίζονται)

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Οι αισθήσεις είναι τρόποι της νόησης και το φαινόμενο της ζωής/ψυχής επίσης ξεκινάει με αυτόματη αφαίρεση πληρο­φοριών >>>

<•> Ποια η σχέση των αφηρημένων χωρο-χρονικών υλικών (και εξωτερικών) αλλη­λεπιδράσεων με την εσωτερικότητα; >>>

<•> Η θέση μας στο ζήτημα αν υπάρχει "Θεός" >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα >>>

<•> Μια ανάποδη λογική ερμηνεία για το Θεό >>>

<•> Από τα πιο σπουδαία μαθήματα κοσμολογίας στην εποχή του Πλάτωνα >>>

<•> Μια από τις πιο επιτυχημένες σκέψεις στην ιστορία της φιλοσοφίας >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα - Περιοδικές & ρυθμικές μεταβολές >>>

 <•> Διακυμάνσεις με τους πιο γρήγορους ρυθμούς του κόσμου >>>

<•> Ο υλικός κόσμος θεμελιώ­νεται σε η/μ φαινόμενα >>>

<•> Περιοδικές μεταβολές και ρυθμοί με τις πιο υψηλές ταχύτητες σε μικροσκοπικές διαστάσεις >>>

<•> Λίγες φυσικές σταθερές επιβεβαιώνουν τη δημιουργία της ύλης από κυματικά φαινόμενα >>>

<•> Ουσία και ύλη >>>

<•> Σχεδόν 100 χρόνια παραπλάνησης... >>>

<•> Επιστήμη & Θεός >>>

 

 

 

© copyright Κώστας Γ. Νικολουδάκης

Επιμέλεια-Σχεδίαση  2004 - 2016

 

Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ                     http://www.kosmologia.gr                      ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

ΤΗΣ

 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ SITE

clock

Καλύτερη εμφάνιση σε ανάλυση 1024x768px | οθόνη τουλάχιστον 17" | codepage windows-1253 (Greek) | IE v.6.0 +