*

Ο ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΣΜΟΣ & Η ΥΛΗ  /  ΤΟ ΑΜΕΣΟ (ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ) ΣΥΝΟΛΟ & Η ΖΩΗ

Σκέψεις από την αρχή και για την αρχή... Γη

***                                                                                 comet

* ΑΡΧΙΚΗ |     | ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ |     | ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥ! |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΖΩΗ |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΥΛΗ

*

ΓΝΩΣΗ & ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ     |     ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ     |     ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ     |     ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ

header message

ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

 

 

Για σκεπτόμενους δημιουργικά!

 

ΕΠΑΝΩ • Η ΑΔΙΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

 


 Eng language

ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΕ ΓΝΩΣΗ !

???

 

 

Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
 

Η ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΝΩΣΤΗ.

Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ...

 

<•> Η ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΙΚΗ ΑΜΟΙΒΗ (2)

 

>>>► Κατεβάστε αυτό το τμήμα της παγκόσμιας διακήρυξης της κοσμολογικής Ηθικής

 

ντόμινο Αλλά και στις πιο πολιτισμένες χώρες, εκείνες που όλοι αμείβονται αρκετά για να καλύψουν τα αναγκαία έξοδα της επιβίωσης και έχουν μικρότερο ποσοστό ανεργίας, και καταφέρνουν να ανταποκρίνονται άνετα στις υποχρεώσεις τους, σε εκείνες τις χώρες που λέγονται πιο αναπτυγμένες στην οικονο­μία και οι πολίτες είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες του κράτους τους, ας μην αισθάνονται έτσι ασφαλείς, όπως οι πιστοί στο θεό τους. Πολλά γίνονται καθημερινά τα οποία κανένας δεν μπορεί να προβλέψει και να φανταστεί και αυτά πυροδοτούν εξελίξεις, προκαλούν νέα προβλήματα και ανατρέπουν τις ισορροπίες. Τα ανατρεπτικά γεγονότα δεν εκκινούν μόνο από πολιτικές επιλογές και από μεταβολές στα οικονομικά μεγέθη. Μάλλον ανάποδα, εκεί καταλήγουν οι συνέπειές τους, ενώ και χωρίς αυτή την κατάληξη, η κοινωνία πάλι δεν έχει εξασφαλισμένη την ευημερία και την καλή τύχη των πολιτών. Από τις πρώτες σκέψεις μην ξεχνάμε, ότι υπάρχουν και άλλες χώρες, οι οποίες μπορούν να ανταγωνιστούν σε επιμέρους προσφορά ή ζήτηση, μπορούν να αναπτύξουν και να αξιοποιήσουν νέες τεχνολογίες, να απειλήσουν την ασφάλεια, μπορούν να διαφωνήσουν στις αποφάσεις και στους στόχους, έχουν τα δικά τους γεωστρατηγικά πλεονεκτήματα, δυνατότητα για διακρατι­κές συνεργασίες και συμμαχίες. Αλλά το χειρότερο απ' όλα είναι αυτό το οποίο όλοι σκέφτονται τελευταίο: μεγάλοι πληθυσμοί άλλων χωρών έχουν διαφορετική παράδοση, γλώσσα και νοοτροπία. Το τέλος της παγκόσμιας ιστορίας ακόμα δεν ήρθε -αν υπάρχει ένα τέλος- ενώ κανένας δεν γνωρίζει για να μας το πει ούτε με πιθανότητες. Μην υποτιμούμε τις πλειοψηφίες που βρί­σκονται έξω από τα σύνορα της δικής μας χώρας! Έπειτα, όταν δεν είσαι μόνος και έχεις γείτονες, καλύτερα να επιδιώκεις σχέσεις καλής γειτονίας και πολλές φορές να τους βοηθήσεις για να μην πληρώσεις εσύ τη δική τους αδυναμία και τις λανθασμένες επιλογές τους. Να μην υποτιμάμε ακόμα τον κίνδυνο από εχθρικές πράξεις οι οποίες δεν γίνονται ορατές από εκρήξεις και σφαίρες (όπως λ.χ. μεταδοτικές ασθένειες, ραδιενέργεια), αλλά και από τη φυσική σύνδεση που υπάρχει μεταξύ των χωρών (κοινή ατμόσφαιρα, κοινή φύση, μετάδοση πληροφοριών) και, ιδιαίτερα με τις νέες τεχνολογίες, οι χώρες δεν μπορούν να απομονωθούν. Δεν είναι ποτέ για καλό να δημιουργούμε εχθρούς και να τροφοδοτούμε το μίσος εναντίον μας. Ένας άνθρωπος πικραμένος ή με φθόνο, τον οποίο θεωρούμε μόνο και ανήμπορο για να μας ανησυχήσει, αυτός μπορεί να στραφεί εναντίον μιας ολόκληρης χώρας, με την απο­κάλυψη ορισμένων μυστικών και με τις χρήσιμες πληροφορίες του (όπως λέγεται προδότης, καταδότης, καρφί, ρουφιάνος, χαφιές κλπ) και έτσι σε μια δύσκολη στιγμή να βοηθήσει ένα άλλο κράτος ή μια άλλη ομάδα, για τα οποία θα έχουμε λόγους να ανησυχήσουμε. Αυτή η προδοτική συμπεριφορά έχει επαναληφθεί αναρίθμητες φορές από τα αρχαία χρόνια και επιβεβαιωμένα έχει αλλάξει τις κοινωνικές εξελίξεις και την παγκόσμια ιστορία.

έκρηξηΣτις πρώτες σκέψεις για τη συγκράτηση της υπεροψίας μην ξεχνάμε, ότι οι πλειοψηφίες δεν είναι αιώνιες και μέσα στην ίδια οικογένεια υπάρχουν πολλές τριβές. Τα νέα προβλήματα μπορούν να διχάσουν εσωτερικά ένα πληθυσμό και να δημιουργήσουν νέα ρεύματα και φοβερά διλήμματα στην κοινωνία. Οι εχθροί δεν έρχονται μόνο από έξω, ενώ πολλές φορές βρίσκουν ανοιχτές τις θύρες και την ευνοϊκή στιγμή γι' αυτούς. Ιδιαίτερα, όταν η τύχη μιας ολόκληρης χώρας συνδέεται με περιστασιακές ιδεολογίες, που συνήθως καλύπτουν και ευνοούν μικρές ομάδες επιχειρηματιών και με κυβερνήσεις που συνεργάζονται και στηρίζονται από τέτοιες ομάδες. Η διάρκεια μιας ανθρώπινης ζωής δεν είναι μεγάλη για την ιστορία των λαών και γι' αυτό δυσκολευόμαστε να εκτιμήσουμε και ν' αντιληφθούμε τις ανατροπές και τις νέες ισορροπίες, που αναπόφευκτα θα έρθουν για ολόκληρες χώρες, τόσο στο εσωτερικό τους, όσο και για το παγκόσμιο ρόλο τους. Τη στιγμή που αντιλαμβανόμαστε τα πράγματα σαν ενιαία και εξωτερικά, προετοιμάζονται αλλαγές από το εσωτερικό τους, είτε μιλάμε για τα άτομα της ύλης είτε για πολιτικούς σχηματισμούς. Η πνευματική αντίδραση ενός προσώπου σε μια εχθρική χώρα, μπορεί στο μέλλον να βρει πιο πολλούς υποστηριχτές εντός της δικής μας χώρας. Μην επαναλαμβάνουν, λοιπόν, ορισμένοι από κυβερνητικές θέσεις, την υπεροψία ενός επιτυχημένου προσώπου. Μια μέρα ίσως χρειαστούν τη βοήθεια ή τη συνεργασία εκείνων που περιφρονούσαν ή περιγελούσαν και η βοήθεια δεν προσφέρεται μόνο με χρήματα. Ευχή, να μην ανακαλύψουν καθυστερημένα (αγνοώντας και την ιστορία), ότι οι άνθρωποι δίπλα τους τώρα στην ευνοϊκή συγκυρία, για την οποία εργάστηκαν σκληρά, μεθοδικά και προνοητικά και εμφανίζονται πολιτισμένοι και ώριμοι πνευματικά, θα μεταμορφωθούν σε αιμοβόρα τέρατα, όταν χαθούν τα πλεονεκτήματα της οικονομικής επάρκειας ή με μια ανυπέρβλητη δυσκολία, την οποία δεν είχαν υπολογίσει. Ανάμεσα στα πράγματα που ψάχνουμε μακριά, ενώ πολλές φορές αυτά βρίσκονται κοντά μας, είναι και ο εχθρός μας...

Δεν είναι μια ουτοπία, ότι η Πολιτεία θα έπρεπε να φροντίζει στοιχειωδώς για την επιβίωση των ανθρώπων από τη στιγμή της γέννησης, χωρίς προηγούμενη προσφορά ή ανταπόδοση εκείνων. Έτσι όπως έχει την υποχρέωση και εξασφαλίζει στοιχειωδώς μια πνευματική τροφή με την εκπαίδευση. Οι άνθρωποι, έτσι όπως έχουν συνηθίσει πολλά φυσικά φαινόμενα και τα αφήνουν έξω από τις σκέψεις τους για να πραγματοποιήσουν τις επιθυμίες τους, ίδια ακριβώς μπορούν να συνηθίσουν τα κοινωνικά φαινόμενα που τους εξαναγκάζουν να γίνουν σκλάβοι. Ουτοπία ήταν η κοινωνία να οργανωθεί έτσι παρανοϊκά, ανισόρροπα και άδικα, στηριγμένη στην κακοτυχία και στην εξαπάτηση, όπως τη ζούμε τώρα. Ουτοπία και αστείο ήταν να προβλέπει μια πενιχρή οικονομική βοήθεια και ανταπόδοση σε υπηρεσίες στους τυχερούς απόμαχους της κοινωνικής ζούγκλας, λίγο πριν από το θάνατό τους και αφού προηγουμένως πέρασαν από εξαντλητικές δοκιμασίες και παγίδες, με την κάλυψη των νόμων. Ουτοπία ήταν η ιστορία των λαών να γράφεται με τον κανόνα των στρατιωτικών συγκρούσεων και οι λαοί να δυσκολεύονται να συνυπάρξουν ειρηνικά μεταξύ τους. Έχουμε παρατηρήσει την ανθρώπινη ανοησία σαν ένα φυσικό φαινόμενο και πώς αυτή συνδέεται με το πλήθος των κοινωνικών φαινομένων. Ιδιαίτερα όταν οι άνθρωποι με τις πνευματικές αδυναμίες τους συνεργάζονται μεταξύ τους και οργανώνουν την κοινωνία με τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας. Το αποκορύφωμα αυτής της παρανοϊκής, μεροληπτικής και άδικης συμπεριφοράς έξω στον κόσμο είναι ο πόλεμος και κοντά στον πόλεμο, είναι η αδυναμία να επιβιώσει ένας μεγάλος πληθυσμός ανθρώπων σε καιρό "ειρήνης".

 

 

 

 

 

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑleft hand ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

 

"ΜΕΓΑΛΑ" ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ - ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ !

 

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ (σε περιορισμένο αριθμό)

Όσα δεν σκέφτηκαν στη Φυσική και στη Φιλοσοφία... με το κοινό λεξιλόγιο

 

 

 

 

Η διάνοια δεν έχει σπουδαιότερη δυνατότητα από το να γνωρίζει, να διατηρεί τον εαυτό της σαν αυτοσκοπό και να διαμορφώνει την αυτογνωσία της. Η αυτογνωσία είναι το νόημα της ευτυχίας, η ουσία της λογικής και ο σκοπός της ηθικής. Ο εγωκεντρισμός και η αυταπάτη είναι από μόνα τους, χωρίς καμιά πράξη, η πιο μεγάλη καταστροφή και σχετίζονται άμεσα με την παράδοση στην τύχη. Ζωή χωρίς διανοητική δραστηριότητα είναι ανύπαρκτη και χωρίς διαμόρφωση αυτογνωσίας ήταν, είναι και θα είναι για πάντα και παντού μέσα στο Σύμπαν ανεπαρκώς αξιοποιημένη και παρασυρμένη, με όποια δυνατότητα και αν τη φανταστούμε.

 

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ | ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΩΗ - ΥΛΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

 

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΩΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΖΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ) 

Υπότιτλος: Οι φαντασιώσεις και τα ψέματα του ανθρώπου χωρίς αυτογνωσία

 
 

cd-r

 Ένα βιβλίο για τα ζητήματα που μπορούν ενοποιηθούν κάτω από το συνοπτικό τίτλο της Ηθικής (πρακτική φιλοσοφία, με ψυχολογικές και κοινωνιολογικές συνέπειες). Όλα τα βιβλία συμπεριλαμβάνονται με τη ψηφιακή μορφή τους σε ένα CD-R. Από τα αρχεία μορφοποιημένου κειμένου (όπως είναι τα PDF) μπορεί να γίνει εύκολα η ανάγνωση και η εκτύπωση όλων των κειμένων, χωρίς το γραφικό περιβάλλον των ιστοσελίδων.  

 

* Στις ιστοσελίδες, τα ζητήματα ΔΕΝ παρουσιάζονται ολοκληρωμένα, με συνάφεια, χωρίς περίσσιες σκέψεις και με την αποτελεσματική σειρά, που διευκολύνει την κατανόηση και με τις απαντήσεις στις απορίες που δημιουργούνται.

 

 

 

 

 

 

 

 

επιστημονικά όργανα

 

αισθητήρια όργανα

σκέψηΟ υλιστικός τρόπος ζωής στηρίζεται σε πολλές φαντασιώσεις και σε ψέματα, όχι στην αυτογνωσία και συμπίπτει με εγωκεντρικό τρόπο ζωής και νοοτροπία. Ο εγωισμός, η μεροληψία, η ανοησία και το παρανοϊκό πνεύμα είναι οι άλλες απόψεις του υλιστικού τρόπου ζωής και αντίληψης.

 

Αν η Ηθική του εσωτερικού προσανατολισμού (με πνευματικές αξίες) δεν είναι Επιστήμη >>>► 

 

 

>>> Η ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝ­ΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕ­ΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΑΞΕΧΩΡΙ­ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ. Η ΠΝΕΥΜΑ­ΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩ­ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ* <<<

* Η διαίρεση όπως έχει γίνει με τους τίτλους της έντυπης έκδοσης. Τα κείμενα είναι από το 2ο μέρος του συντομευμένου βιβλίου "Η παγκόσμια ηθική του εσωτερικού προσανατο­λισμού" με τις πιο απαραίτητες σκέψεις

 

<©> ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟ­ΛΙΣΜΟ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΔΙΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Γνώση χωρίς Ηθική και Ηθική χωρίς γνώση (για πρόλογο) >>>

<•> Συνοπτικά για τη στροφή της σκέψης μέσα στο πνεύμα >>>

<•> Η εκτίμηση για βεβαιότητα και για αμφιβολία κινητοποιεί τη ζωή >>>

<•> Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της (κοσμολογικής) ηθικής >>>

<•> Η σχετικότητα των εξωτερικών αξιών ή προτύπων >>> 

<•> Η καλοσύνη χωρίς την έννοια του δικαίου είναι τυφλή >>> 

<•> Η ηθική δεν είναι οπωσ­δήποτε κοσμική και κοινωνική συμπεριφορά >>>

<•> Η ηθική με το ρυθμιστικό ρόλο της σκέψης θεμελιώνει το δίκαιο >>>

<•> Η ηθική είναι τρόπος ζωής και όχι στιγμές συμπεριφοράς >>> 

<•> Ηθική και φιλανθρωπία (ακόμα και αντίθετα μπορούν να γίνουν) >>>

<•> Η ηθική και το δίκαιο ξεκινούν πριν από την εμφάνιση του ανθρώπου, από τις προ­διαγραφές του κόσμου >>> 

<•> Η ηθική βασίζεται σε αναμ­φισβήτητες γενικές αρχές >>>

<•> Για τη θεμελίωση μιας ηθικής που δεν αγνοεί την πραγματι­κότητα >>>

<•> Ψυχολογία και Ηθική. Η πνευματική ασθένεια του εγω­κεντρισμού >>>

<•> Ένας διαχωρισμός στην εσω­στρεφική ζωή. Η πνευματική ζωή σε αντίθεση με τη φυσιο­λογική >>> 

<•> Η ζωή χωρίς αυτογνωσία είναι φυσιολογική, δεν είναι ηθική >>> 

<•> Πνεύμα και βιολογικές ανάγκες >>> 

<•> Τα συναισθήματα συνδέονται στενά και διαρκώς με τη σκέψη και με τις πληροφορίες >>>

<•> Προκατάληψη για την προτεραιότητα που δίνουμε στη δική μας ζωή >>>

<•> Σκέψη και αγώνας για την επιβίωση >>>

<•> Ο εξωτερικός κόσμος χωρίς εσωτερική προοπτική είναι αδιέξοδος >>> 

<•> Συνοπτικά η στενή σύνδεση της ηθικής με την ψυχολογία >>>

<•> Αν η ζωή μας εκμηδενίζεται, αυτό δεν είναι το χειρότερο >>>

<•> Αποδεσμευμένη η ηθική από τη γνώση και την (ερευνητική) σκέψη στις δύο μεγάλες θρησκείες >>> 

<•> Φυγή από τα προβλήματα με φαντασιώσεις και με έξυπνες θεωρίες... >>> 

<•> Ηθική, ευτυχία και σκέψη >>>

<•> Σε λίγες σειρές τα γερά θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμολογικής) ηθικής  >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες...  >>>

<•> Η δραστηριότητα των βιολογικών σωμάτων και το νόημα γενικά της ζωής ερμηνεύονται σε δύο σειρές: >>>

 

>>> Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ <<<

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Σε λίγες σειρές τα θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμο­λογικής) ηθικής >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες... >>>

<•> Πλούσιοι και φτωχοί, ηγέτες και υπηρέτες, αφεντικά και εργάτες, το ίδιο ανήθικοι (με αποστροφή για το πνεύμα) >>>

<•> Για την έννοια της κοινω­νίας και για τη δημοκρατία >>>

<•> Το πέρασμα από την Ηθική έρευνα στην πολιτική άποψη >>>

<•> Η ψευδαίσθηση ότι επιλύονται τα προβλήματα στις ανθρώπινες σχέσεις και συνεργασίες, ενώ αυτά ανα­παράγονται, μετακυλίονται και χρησιμο­ποιούνται >>>

<•> Τα κοινωνικά φαινόμενα δεν μπορούν να ερμηνευτούν με αφαίρεση της εσωτερικής πραγματικότητας >>>

<•> Με την πολιτική επιδιώ­κονται, εκπροσωπούνται και εξυπηρετούνται ομαδικά συμφέροντα και με σχέσεις ανήθικου ανταγωνισμού >>>

<•> Η αδικία μέσα στην κοινωνία αμφισβητεί (ή υπονομεύει) την πολιτική εξουσία και τη νομιμότητά της (όπως εκθέτει και το Θεό) >>>

<•> Η εξάρτηση της επιβίωσης από τη χρηματική αμοιβή >>>

<•> Η αδικία συντηρείται και αναπαράγεται με τους νόμους του κράτους. Η δράση των εκπαιδευμένων απατεώνων προσαρμόζεται στους νόμους >>>

<•> Ο μπερδεμένος ρόλος της επιστήμης >>>

<•> Η επαγγελματική εκμετάλλευση της άγνοιας και το ψέμα στην κοινωνία με την κάλυψη της επιστήμης >>>

<•> Ο πνευματικός πόλεμος και η πολιτική δύναμη της δημιουργικής σκέψης >>>

<•> Δεν είναι η ποινή του θανάτου στους αδίστακτους δολοφόνους που θα μας κάνει λιγότερο πολιτισμένους! >>> 

<•> Επιλέξτε φιλίες και συνεργασίες και προσέξτε ποιους ενισχύετε >>>

 

>>> Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ<<<

(* Η διαίρεση και η απλοποίηση των απαντήσεων συνεχίζονται)

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Οι αισθήσεις είναι τρόποι της νόησης και το φαινόμενο της ζωής/ψυχής επίσης ξεκινάει με αυτόματη αφαίρεση πληρο­φοριών >>>

<•> Ποια η σχέση των αφηρημένων χωρο-χρονικών υλικών (και εξωτερικών) αλλη­λεπιδράσεων με την εσωτερικότητα; >>>

<•> Η θέση μας στο ζήτημα αν υπάρχει "Θεός" >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα >>>

<•> Μια ανάποδη λογική ερμηνεία για το Θεό >>>

<•> Από τα πιο σπουδαία μαθήματα κοσμολογίας στην εποχή του Πλάτωνα >>>

<•> Μια από τις πιο επιτυχημένες σκέψεις στην ιστορία της φιλοσοφίας >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα - Περιοδικές & ρυθμικές μεταβολές >>>

 <•> Διακυμάνσεις με τους πιο γρήγορους ρυθμούς του κόσμου >>>

<•> Ο υλικός κόσμος θεμελιώ­νεται σε η/μ φαινόμενα >>>

<•> Περιοδικές μεταβολές και ρυθμοί με τις πιο υψηλές ταχύτητες σε μικροσκοπικές διαστάσεις >>>

<•> Λίγες φυσικές σταθερές επιβεβαιώνουν τη δημιουργία της ύλης από κυματικά φαινόμενα >>>

<•> Ουσία και ύλη >>>

<•> Σχεδόν 100 χρόνια παραπλάνησης... >>>

<•> Επιστήμη & Θεός >>>

 

 

 

© copyright Κώστας Γ. Νικολουδάκης

Επιμέλεια-Σχεδίαση  2004 - 2016

 

Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ                     http://www.kosmologia.gr                      ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

ΤΗΣ

 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ SITE

clock

Καλύτερη εμφάνιση σε ανάλυση 1024x768px | οθόνη τουλάχιστον 17" | codepage windows-1253 (Greek) | IE v.6.0 +