*

Ο ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΣΜΟΣ & Η ΥΛΗ  /  ΤΟ ΑΜΕΣΟ (ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ) ΣΥΝΟΛΟ & Η ΖΩΗ

Σκέψεις από την αρχή και για την αρχή... Γη

***                                                                                 comet

* ΑΡΧΙΚΗ |     | ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ |     | ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥ! |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΖΩΗ |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΥΛΗ

*

|

ΓΝΩΣΗ & ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ     |     ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ     |     ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ     |     ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ

|

header message

ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

 

Για σκεπτόμενους δημιουργικά!

 

ΕΠΑΝΩ • ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ...

 


Gr-lang Eng language

"ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ" ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

???

 

 

Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
 

Η ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΑΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΝΩΣΤΗ.

Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ...

 

>>>► Η ηθική επανάσταση:

<•> Η ΑΔΙΚΙΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Η ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ (2)

 

>>>► Κατεβάστε αυτό το τμήμα της παγκόσμιας διακήρυξης της κοσμολογικής Ηθικής

 

κυρίες και κύριοι Αν πολλοί εμφανίζονται "πολιτισμένοι" και εύκολα καταδικάζουν την ελάχιστη φυσική βία, όπως ένα χαστούκι, μπορούν έτσι εύκολα διότι έχουν τα κοινωνικά πλεονεκτήματα να αντι­δράσουν αποτελεσματικά ή να εφαρμόσουν ψυχο­λογική βία με δόλο και νόμιμα. Αυτό είναι κοινό μυστικό. Πληρώνουν για ασφαλιστικές υπηρεσίες, έχουν οπαδούς, μπορούν να αντα­μείψουν ένα δικηγόρο, να καλύψουν τα δικαστικά έξοδα, να δημοσιεύσουν την άποψή τους, να δυσφημίσουν, να καταγγείλουν σαν αξιόπιστα πρόσωπα σε μια υπηρεσία, μπορούν με το καλ­λιεργημένο πνεύμα τους να καλυφ­θούν με πειστικές σκέψεις και με το συγκινητικό ύφος ενός ανθρώπου που ελέγχει τις ορμές του. Έχουν και επαγγελματικούς ή άλλους κοινωνικούς λόγους για να μη δυσφημίσουν οι ίδιοι τον εαυτό τους, με μια βιαστική και ζωώδη αντίδραση και μερικές φορές να χρησιμο­ποιήσουν την κακή τύχη τους για να διαφημιστούν. Όχι ότι από την ψυχή του πολιτισμένου και νομοταγή ανθρώπου λείπουν οι ορμές για αντίδραση, τα εχθρικά και επιθετικά συναισθήματα, οι σκέψεις για εκδίκηση και για να πληγώσουν... και όχι ότι αυτοί είναι πιο άκακοι και ψυχικά υγιείς άνθρωποι. Μερικές στιγμές απρεπούς ή απαγορευμένης συμπεριφοράς, για πολλούς αποτελεί μια ευκαιρία να εμφανιστούν μέσα από δημοσιεύσεις σαν άκακοι και νομοταγείς πολίτες. Είναι υποκρισία και μια ακόμα υπερβολή να καταδικάζουμε, έτσι εύκολα και υπεροπτικά από το όμορφα διακοσμημένο σαλόνι μας, τις βίαιες συμπεριφορές και τις παρανομίες των άλλων ανθρώπων. Ιδιαίτερα όταν αυτοί οι τελευταίοι στερούνται τα δικά μας κοινωνικά πλεονεκτήματα, τα οποία συνοψίζονται σε οικονομική άνεση, πολιτική δύναμη και δημόσιες σχέσεις. Όταν καθημερινά βρισκόμαστε ανάμεσα σε αλήτες, απατεώνες, κακοποιούς, δύστροπους, ασυ­νεννόητους, επιδειξίες και επι­θετικούς ανθρώπους ή σε στενότερη σχέση με ανεπιθύμητα πρόσωπα (στο οικογενειακό, σχολικό ή επαγγελματικό περιβάλλον), σχέση την οποία δεν μπορούμε εύκολα να τη διακόψουμε, τότε είναι απίθανο να μην παρακινηθούμε ποτέ βίαια από τις φυσικές ορμές μας. Όποιος αξιώνει γενικά να μην αντιδρούμε ποτέ βίαια και εκφράζει την άποψη, ότι η βία δεν χρειάζεται και δεν είναι αποτελεσματική, αυτός είναι ψεύτης ή είχε την τύχη να βρει έτοιμα, όλα αυτά για τα οποία οι άλλοι αγωνίζονται ή ίσως αυτός ζει απόκοσμα.

φωνές στο τηλέφωνοΑφού θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές και όχι στο φανταστικό κόσμο της φιλοσοφίας, τότε εμείς περισσότερο απ' όλους επιβάλλεται να βλέπουμε καθαρά, ότι οι άγριες και επιθετικές ορμές δεν λείπουν από τον άνθρωπο. Φυσιολογικά κάτω από ορισμένες πιεστικές, εκμηδενιστικές και χρόνιες συνθήκες, ο καθένας θα αντιδράσει βίαια σαν βάρβαρος. Διότι παγκοσμίως έτσι η πρωτόγονη φύση φανερώνει την αντίδρασή της στις εισβολές και στις επιθετικές ενέργειες των εχθρών και των ανταγωνιστών, που ψάχνουν μια στιγμή αδυναμίας για να την εκμεταλλευτούν. Με το θυμό και με το φόβο το άτομο κινητοποιείται για να προστατέψει τον εαυτό του, για να αποθαρρύνει, να φοβερίσει και να εμποδίσει την πραγματοποίηση των απειλών. Ο πολιτισμένος άνθρωπος προσπαθεί να φρενάρει τις άγριες ορμές του και να επιλύσει τα προβλήματα έξυπνα και φιλικά. Έτσι συγκρατημένα επιβάλλεται από μια ηθική συμπεριφορά με τις αιώνιες και πνευματικές αξίες. Όμως δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι το ίδιο αίσθημα αισιοδοξίας και την υπομονή, όπως δεν έχουν τις ίδιες απόψεις, ενώ η εμπειρία επιφυλάσσει εκπλήξεις. Οποιοσδήποτε μπορεί να βρεθεί στη θέση ενός θύματος, σε στιγμή πνευματικής σύγχυσης και διαταραγμένης ηρεμίας, όπως δεν το είχαμε φανταστεί και μετά από αποτυχημένες προσπάθειες για το ξεπέρασμα αυτής της απαίσιας θέσης. Όποιος δεν θέλει να υπάρχει υπόκοσμος και να μην κινδυνεύει από βίαιους ανθρώπους, θα ήταν πιο σοφός αν επέλεγε να ζήσει πιο ήσυχος, αν όχι απόκοσμος' το τελευταίο που θα επιδίωκε θα ήταν η δημοσιότητα, ο ανταγωνισμός και τον αγωνιστικό τρόπο ζωής, που γνωρίζει ότι κάποιοι -ακόμα και αγαπημένα του πρόσωπα- θα ενοχληθούν. Αν επιλέγει διαφορετικά, τότε τουλάχιστον να αναλάβει την ευθύνη που του αναλογεί. Να είναι ρεαλιστής και μαζί υπεύθυνος. Όλοι θα θέλαμε να ήταν διαφορετική η πραγματικότητα και όλοι καταδικάζουμε την εγκληματική συμπεριφορά, όμως έτσι παρανοϊκή είναι η πραγματικότητα χωρίς φιλοσοφίες, τουλάχιστον εδώ στη Γη. Κάποιοι θα ήθελαν όλα τα πλεονεκτήματα δικά τους και κάθε βίαια αντίδραση απαγορευμένη, αλλά ο κόσμος δεν είναι έτσι όπως φαντάζονται. ασχήμια της νομοθεσίαςΣτη ανήθικη κοινωνία με τις υλιστικές απόψεις, μερικοί ακόμα και μετά την εμπλοκή του ονόματός τους σε μεγάλες απάτες και μετά από την καταδίκη τους, πάλι αντιμετωπίζονται με σεβασμό και με επιείκεια. Κανένας δεν περιμένει από ανθρώπους σε πλεονεκτική θέση, με γνωστό όνομα, με πολλά χρήματα, με γνωριμίες, με πολιτισμένη συμπεριφορά και όμορφα ενδύματα, να τραβήξουν εύκολα ένα μαχαίρι για να κλέψουν ή να βλασφημήσουν εμπρός στις τηλεοπτικές κάμερες. Αντιθέτως, αυτοί μπορούν να μας εκθέσουν, ακόμα και να μας μηνύσουν, ενώ έχουν παραδειγματιστεί από τη φύση και φροντίζουν να είναι ελκυστικοί για τα θύματά τους! Εξάλλου οι "πολιτισμένοι" και υπερόπτες (με πιστοποιητικά την καλή ενδυμασία και την καθαριότητα), εκμεταλλεύονται τις αδυναμίες των απολίτιστων ανθρώπων, την άμεση ανάγκη αυτών για ένα ελάχιστο εισόδημα και τους χρησιμοποιούν σαν υπηρέτες ή περιστασιακά, στις νόμιμες και στις παράνομες εργασίες τους, ως εργοδότες, ως υποκινητές, αλλά και ως καλοί πελάτες. Για παράδειγμα, όταν κάποιος υπογράφει μια σύμβαση για την παροχή μιας υπηρεσίας ή για όποια άλλη διευκόλυνση, με τους όρους όπως έχουν διατυπωθεί από εκπαιδευμένους και ειδικευμένους στα νομικά ζητήματα. Η συμφωνία δεν γίνεται μεταξύ δύο προσώπων, όπως φαίνεται, αλλά με μια εταιρεία, η οποία μπορεί να συνεργάζεται με μια άλλη εταιρεία νομικής υποστήριξης ή ίδια να έχει ένα τέτοιο τμήμα με δικούς της υπαλλήλους. Αυτή είναι μια σχέση εμπιστοσύνης, ίσως χωρίς να λείπουν η αμφιβολία και ο φόβος, όμως με νομικά πλεονεκτήματα και εύνοια προς τη μία πλευρά. Ενώ για την άλλη πλευρά, ένας απροετοίμαστος πελάτης ενδέχεται να υποκύψει από ανάγκη, από κακή πληροφόρηση, από βιαστική εκτίμηση, από παραπλάνηση και μεθοδευμένο δελεασμό και από τις καλές ενδείξεις, που σε εκείνο το χρονικό διάστημα φανερώνουν μια αξιόπιστη εταιρεία.

ανταγωνισμόςΜάλλον αντίθετα από την υπερβολική καταδίκη της βίαιης συμπεριφοράς, αυτοί που βρίσκονται στις πλεονεκτικές θέσεις χρειάζονται την απειλή των ανθρώπων του υποκόσμου (ισορροπία τρόμου κι αυτή). Για να μη ξεχνούν τις δικές τους καταχρήσεις και υπερβάσεις και για φρένο στην απληστία και στη μεγαλομανία, για φρένο στην ασυγκράτητη κερδοσκοπική δράση και συνεργασία, χωρίς ευθύνη και χωρίς κατανόηση και για να μη ξεπλένουν τις αμαρτίες τους με τις νομικές διαδικασίες. Δυστυχώς, πολλές φορές χρειάζεται να πράξουμε σαν άγρια ζώα για να προστατέψουμε τον εαυτό μας, αλλά και για να σταματήσουμε ή να εμποδίσουμε μερικούς που κινούνται χωρίς φραγμό εναντίον μας, όταν η δική μας δράση εκτιμηθεί ενοχλητική, δυσφημιστική και απειλητική. Δυστυχώς για όλους, διότι ακόμα και ο θύτης με τις ανήθικες επιλογές του και με τις ασυγκράτητες ορμές γίνεται ξανά θύμα της δικής του δράσης και πολλές φορές μαζί του έρχονται σε δύσκολη θέση φιλικά του πρόσωπα και της οικογένειάς του. Ο ενοχλημένος συνήθως είναι ένα μόνο πρόσωπο στην απέναντι πόρτα, όμως μπορεί να είναι και μια ολόκληρη ομάδα. Μπορεί να μην εμφανίζεται ο ίδιος ή να είναι μερικοί εντολοδόχοι μιας συμμορίας, αν όχι με τη μορφή μιας νόμιμης εταιρείας. Ακόμα χειρότερα, μπορεί να είναι κρατικοί υπάλληλοι και αξιωματούχοι, που εκτελούν ανεύθυνα το πληρωμένο καθήκον τους ή υπεύθυνα σαν εκτελεστικά και πειθαρχημένα ανθρωπάκια. νόμοι του ισχυρούΗ οργή για να μας εκδικηθούν εύκολα προ­καλείται, όπως με μια δημόσια γελοιο­ποίηση (σάτιρα), με μια δυσφη­μιστική αποκάλυψη ή με μια εξύβριση. Τότε βρισκόμαστε στο στόχαστρο όχι ενός πυροβόλου όπλου, αλλά στο μάτι ενός "πολιτισμένου" ανθρώπου, που η ψυχή του ξερνο­βολάει φωτιά. Αν χρειαστεί αυτός θα αντλήσει πληροφορίες για μερικές στιγμές της ζωής μας και θα τις εκμεταλ­λευτεί εναντίον μας. Θα βρεθούν τα πειστήρια και οι ενδείξεις και τότε δεν είναι δύσκολη η ηθική εξόντωση ενός ανταγωνιστή ή ενός επικίνδυνου ιδεολόγου, που κινητοποιεί ένα πλήθος ανθρώπων, ο οποίος έχει πολλούς υποστηριχτές και χαλάει τη διαφημιστική εικόνα και μερικές συνεργασίες απειλούνται. Έτσι γινόταν πάντα. Χρόνος, χρήμα, συνεργοί, περιποιημένη εμφάνιση, στήριξη από γνωστά ονόματα και ευγλωττία μπορούν να επιτύχουν απαρατήρητα το ίδιο αποτέλεσμα με τη βίαια συμπεριφορά ενός βρομιάρη αλήτη και με όλη την αγωνία μιας ταινίας τρόμου. Όταν εφαρμόζονται οι νόμοι, κερδισμένοι είναι επίσης και μερικοί που αρπάζουν την περιουσία του "απολίτιστου", του "κακοποιού" και "εγκληματία", έτσι όπως εκείνοι καλά γνωρίζουν από την εμπειρία τους. Αν χρειαστεί θα του στερήσουν πράγματα τα οποία ήταν σημαντικά για τη ζωή του μέχρι τη σύζυγο και τα παιδιά' πάντα σύμφωνα με τη νομοθεσία, που αναμφίβολα δεν έχει την αξιοπιστία των νόμων της φύσης και συχνά μοιάζει με απειλή και εκβιασμό μερικών μεγαλομανών.

Γαλλική Επανάσταση - delacroix Φανταστείτε να μην είχαν αντιδράσει ποτέ μερικοί άνθρωποι στους εκβιασμούς και στις υπερβολές της εξουσίας και να μην είχαν γίνει ομαδικοί αγώνες για τη διεκδίκηση ορισμένων ηθικών και φυσικών δικαιω­μάτων, με τη λογική να μη διαταραχτεί η κοινωνική ισορροπία και από σεβασμό στους νόμους της Πολιτείας. Η δημόσια έκφραση της άποψης και η επιστημονική έρευνα ακόμα θα ήταν απαγορευμένα και θα χρειαζόταν την προσωπική άδεια ενός θρησκευτικού ή στρατιωτικού ηγέτη. Η σκλαβιά θα ήταν θεσμός και οι γυναίκες υποχρεωμένες να δεσμευτούν με το σύζυγο όπως θα επέλεγε ο πατέρας ή να σταματήσουν νωρίς την εκπαίδευσή τους. Οι εργαζόμενοι και οι αλλόχρωμοι θα είχαν χειρότερη μεταχείριση από τα ζώα, ενώ οι προσωπικές επιλογές για την εμφάνισή μας θα ήταν καθορισμένες με νομικές διατυπώσεις. Το κράτος δεν θα μεριμνούσε για την ασφάλεια όλων των πολιτών, αλλά αντιθέτως για την τέλεια εξυπηρέτηση μερικών προνομιούχων και με αυτή τη λογική θα επέβαλε μια ανισόρροπη φορολόγηση. Αν τώρα η κοινωνική ζωή έχει βελτιωθεί, αυτό δεν οφείλεται στην παιδεία και στον ανώτερο πολιτισμό αυτών που κυβερνούν και διοικούν. Αν ακόμα τα πράγματα ήταν όπως σε παλαιότερες εποχές και αν έλειπε η εμπειρία από τις σύγχρονες κοινωνίες, που εξαναγκάζει σε πιο λογικές και πολιτισμένες λύσεις για τα κοινωνικά προβλήματα, τότε οι περισσότεροι από αυτούς που εμφανίζονται πολιτισμένοι θα είχαν την εύνοια της ανήθικης εξουσίας ή θα συμμετείχαν σε δολοπλοκίες και σε απολίτιστα και βίαια κινήματα.

περάστε κύριε!Με ένα παράδειγμα από την εμπειρία όλων των ανθρώπων, θα καταλάβει ακόμα και ένα παιδί την αιώνια παγίδα, που κρύβεται πίσω από την εικόνα του «καλού», «πολιτισμένου» και «νομοταγή» ανθρώπου και αυτή την εικόνα χρησιμοποιούν έξυπνα οι πιο σιχαμεροί άνθρωποι του κόσμου: Όταν σε ένα κατάστημα, ο πωλητής μας εξυπηρετήσει με εκνευρισμό και με προκλητικές εκφράσεις οι οποίες μας δημιουργούν συναισθήματα ενοχής σαν να ήμασταν ενοχλητικοί πελάτες, τότε εμείς φεύγουμε και δεν παρακαλάμε... Δεν θέλουμε να περάσουμε ξανά την πόρτα του καταστήματος. Σε ένα άλλο κατάστημα θα εξυπηρετηθούμε έτσι όπως φανερώνεται υπερβολικό ενδιαφέρον και σαν καλοί φίλοι. Αλλά λίγο αργότερα, συνήθως με μια μικρή δυσκολία μας, ενδέχεται να ανακαλύψουμε, ότι όλη αυτή η όμορφη συμπεριφορά εξυπηρετούσε την πώληση, την είσπραξη των χρημάτων και το "δέσιμο" του πελάτη. Τότε εξαγριωνόμαστε και αισθανόμαστε σαν θύματα εξαπάτησης. Τέτοια είναι η ανθρώπινη συμπεριφορά σχεδόν σε όλες τις ανθρώπινες σχέσεις στην καθημερινή ζωή και με αυτή την προσποιητή πολιτισμένη συμπεριφορά, κάποιοι ανώτερου εκπαιδευτικού επιπέδου πέτυχαν πολλά από τα πλεονεκτήματά τους. Αυτή η ύπουλη και ανώτερου επιπέδου εκμετάλλευση των ανθρώπων ξεκινάει περιορισμένα σαν ανήθικη συμπεριφορά και φανερώνεται μαζικά σαν επαγγελματική και πολιτική δράση. Είναι το πρόβλημα που κρύβεται πίσω από ένα πλήθος άλλων κοινωνικών και πολιτικών προβλημάτων, για τα οποία υποτίθεται ότι γίνονται οι πιο έξυπνες προσπάθειες για την επίλυσή τους.

 

συνεργάτης; Αρχή πολλών φαινομένων φιλειρηνικής εξαπά­τησης: Σε κάνω να αισθάνεσαι σημαντικός, συνερ­γάτης, ίσος ή ανώτερος και αν χρειαστεί σε εφοδιάζω με τα σχετικά υλικά. Εσύ με εμπιστεύεσαι και αν υποψιάζεσαι, ωστόσο δεν παύεις να ονει­ρεύεσαι. Εγώ εξυπηρετούμε, κερδίζω πολλα­πλάσια και εσύ είσαι έτοιμος για να ανταποδώσεις, να ευχαριστήσεις και να έρθεις ξανά σε μένα. Το πιο σημαντικό, μερικές φορές με την προσπάθεια και τη συνεργασία σου διακιν­δυνεύεις τη ζωή, την υγεία ή το καλό όνομά σου, ενώ εγώ δεν φαίνομαι και αποφεύγω τα πιο επικίνδυνα...

 

απόσπασμα

Πολλά από τα ζητήματα και τα προβλήματα τα οποία θέτουμε ανα­παράγονται σαν ιοί από άλλα ζητήματα, τα οποία αφήνουμε έξω από τις προτεραιότητές μας. Οι εξαν­τλητικές προσπάθειες και οι έξυπνες λύσεις γίνονται με συντηρητικές επιλογές, με τους φραγμούς πολλών κανόνων, όρων, υποδειγ­μάτων, εντολών και νόμων, τους οποίους δεν πρέπει να υπερβούμε, αλλά αντιθέτως να σεβαστούμε. Πάντα με τη λογική να μη διαταραχθούν οι ισορροπίες και η συνέχεια ορισμένων προ­ηγούμενων σχεδια­σμών και για να μη χαθεί ο έλεγχος ορισμένων εξελίξεων. Έτσι, όμως, πολλές φορές λύνουμε τα νεότερα προβλήματα χωρίς να ξεριζώνουμε τις συνθήκες που τα γέννησαν, ενώ αντιθέτως επωάζουμε και δημιουργούμε περισσότερα προβλήματα και πιο δυσεπίλυτα. Η καθυστερημένη επίλυσή τους θα προκαλέσει ανατροπές στη ζωή περισσότερου κόσμου και στις χρόνιες προσπάθειες, που είχαν ξεκινήσει με την εκτίμηση κάποιων ευνοϊκών προϋποθέσεων και για τις οποίες μετά ανακαλύπτουμε, ότι χρειάζεται να ανατραπούν, όπως λ.χ. με τις παραδοσιακές βιομηχανίες τσιγάρων. Τα πρώτα προβλήματα που βρίσκονται στις συνθήκες και στη δομή της κοινωνίας και καταδικάζουν την ανθρώπινη ζωή σε δυστυχία, με την εκτός ελέγχου και ποικιλότροπη αδικία, αυτά μένουν άλυτα ή με αποτυχημένη λύση. Η εξαπάτηση, η μισή αλήθεια και η ελλιπής πληροφόρηση είναι ένα σοβαρό πρόβλημα, που ξεφεύγει από τα όρια της ηθικής και γίνεται καρκίνος με μεταστάσεις σε όλα τα όργανα της κοινωνίας.

 

 

 

"ΜΕΓΑΛΑ" ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ - ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ !

 

left hand

ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΕΠΟΜΕΝΗ

 ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

 

 

 

 

Η διάνοια δεν έχει σπουδαιότερη δυνατότητα από το να γνωρίζει, να διατηρεί τον εαυτό της σαν αυτοσκοπό και να διαμορφώνει την αυτογνωσία της. Η αυτογνωσία είναι το νόημα της ευτυχίας, η ουσία της λογικής και ο σκοπός της ηθικής. Ο εγωκεντρισμός και η αυταπάτη είναι από μόνα τους, χωρίς καμιά πράξη, η πιο μεγάλη καταστροφή και σχετίζονται άμεσα με την παράδοση στην τύχη. Ζωή χωρίς διανοητική δραστηριότητα είναι ανύπαρκτη και χωρίς διαμόρφωση αυτογνωσίας ήταν, είναι και θα είναι για πάντα και παντού μέσα στο Σύμπαν ανεπαρκώς αξιοποιημένη και παρασυρμένη, με όποια δυνατότητα και αν τη φανταστούμε.

 

 

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ | ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ | ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΖΩΗ - ΥΛΗ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

 

*Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΩΝΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΖΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ) 

Υπότιτλος: Οι φαντασιώσεις και τα ψέματα του ανθρώπου χωρίς αυτογνωσία

 
 

cd-r

 Ένα βιβλίο για τα ζητήματα που μπορούν ενοποιηθούν κάτω από το συνοπτικό τίτλο της Ηθικής (πρακτική φιλοσοφία, με ψυχολογικές και κοινωνιολογικές συνέπειες). Όλα τα βιβλία συμπεριλαμβάνονται με τη ψηφιακή μορφή τους σε ένα CD-R. Από τα αρχεία μορφοποιημένου κειμένου (όπως είναι τα PDF) μπορεί να γίνει εύκολα η ανάγνωση και η εκτύπωση όλων των κειμένων, χωρίς το γραφικό περιβάλλον των ιστοσελίδων.  

 

* Στις ιστοσελίδες, τα ζητήματα ΔΕΝ παρουσιάζονται ολοκληρωμένα, με συνάφεια, χωρίς περίσσιες σκέψεις και με την αποτελεσματική σειρά, που διευκολύνει την κατανόηση και με τις απαντήσεις στις απορίες που δημιουργούνται.

 

 

 

 

 

 

 

 

επιστημονικά όργανα

 

αισθητήρια όργανα

σκέψηΟ υλιστικός τρόπος ζωής στηρίζεται σε πολλές φαντασιώσεις και σε ψέματα, όχι στην αυτογνωσία και συμπίπτει με εγωκεντρικό τρόπο ζωής και νοοτροπία. Ο εγωισμός, η μεροληψία, η ανοησία και το παρανοϊκό πνεύμα είναι οι άλλες απόψεις του υλιστικού τρόπου ζωής και αντίληψης.

 

Αν η Ηθική του εσωτερικού προσανατολισμού (με πνευματικές αξίες) δεν είναι Επιστήμη >>>► 

 

 

>>> Η ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝ­ΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕ­ΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ Η ΑΞΕΧΩΡΙ­ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ. Η ΠΝΕΥΜΑ­ΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩ­ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ* <<<

* Η διαίρεση όπως έχει γίνει με τους τίτλους της έντυπης έκδοσης. Τα κείμενα είναι από το 2ο μέρος του συντομευμένου βιβλίου "Η παγκόσμια ηθική του εσωτερικού προσανατο­λισμού" με τις πιο απαραίτητες σκέψεις

 

<©> ΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟ­ΛΙΣΜΟ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΔΙΑΙΡΕΘΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Γνώση χωρίς Ηθική και Ηθική χωρίς γνώση (για πρόλογο) >>>

<•> Συνοπτικά για τη στροφή της σκέψης μέσα στο πνεύμα >>>

<•> Η εκτίμηση για βεβαιότητα και για αμφιβολία κινητοποιεί τη ζωή >>>

<•> Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της (κοσμολογικής) ηθικής >>>

<•> Η σχετικότητα των εξωτερικών αξιών ή προτύπων >>> 

<•> Η καλοσύνη χωρίς την έννοια του δικαίου είναι τυφλή >>> 

<•> Η ηθική δεν είναι οπωσ­δήποτε κοσμική και κοινωνική συμπεριφορά >>>

<•> Η ηθική με το ρυθμιστικό ρόλο της σκέψης θεμελιώνει το δίκαιο >>>

<•> Η ηθική είναι τρόπος ζωής και όχι στιγμές συμπεριφοράς >>> 

<•> Ηθική και φιλανθρωπία (ακόμα και αντίθετα μπορούν να γίνουν) >>>

<•> Η ηθική και το δίκαιο ξεκινούν πριν από την εμφάνιση του ανθρώπου, από τις προ­διαγραφές του κόσμου >>> 

<•> Η ηθική βασίζεται σε αναμ­φισβήτητες γενικές αρχές >>>

<•> Για τη θεμελίωση μιας ηθικής που δεν αγνοεί την πραγματι­κότητα >>>

<•> Ψυχολογία και Ηθική. Η πνευματική ασθένεια του εγω­κεντρισμού >>>

<•> Ένας διαχωρισμός στην εσω­στρεφική ζωή. Η πνευματική ζωή σε αντίθεση με τη φυσιο­λογική >>> 

<•> Η ζωή χωρίς αυτογνωσία είναι φυσιολογική, δεν είναι ηθική >>> 

<•> Πνεύμα και βιολογικές ανάγκες >>> 

<•> Τα συναισθήματα συνδέονται στενά και διαρκώς με τη σκέψη και με τις πληροφορίες >>>

<•> Προκατάληψη για την προτεραιότητα που δίνουμε στη δική μας ζωή >>>

<•> Σκέψη και αγώνας για την επιβίωση >>>

<•> Ο εξωτερικός κόσμος χωρίς εσωτερική προοπτική είναι αδιέξοδος >>> 

<•> Συνοπτικά η στενή σύνδεση της ηθικής με την ψυχολογία >>>

<•> Αν η ζωή μας εκμηδενίζεται, αυτό δεν είναι το χειρότερο >>>

<•> Αποδεσμευμένη η ηθική από τη γνώση και την (ερευνητική) σκέψη στις δύο μεγάλες θρησκείες >>> 

<•> Φυγή από τα προβλήματα με φαντασιώσεις και με έξυπνες θεωρίες... >>> 

<•> Ηθική, ευτυχία και σκέψη >>>

<•> Σε λίγες σειρές τα γερά θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμολογικής) ηθικής  >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες...  >>>

<•> Η δραστηριότητα των βιολογικών σωμάτων και το νόημα γενικά της ζωής ερμηνεύονται σε δύο σειρές: >>>

 

>>> Η ΗΘΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ <<<

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Σε λίγες σειρές τα θεμέλια της παγκόσμιας (ή κοσμο­λογικής) ηθικής >>>

<•> Μην πεις ότι δεν ήξερες... >>>

<•> Πλούσιοι και φτωχοί, ηγέτες και υπηρέτες, αφεντικά και εργάτες, το ίδιο ανήθικοι (με αποστροφή για το πνεύμα) >>>

<•> Για την έννοια της κοινω­νίας και για τη δημοκρατία >>>

<•> Το πέρασμα από την Ηθική έρευνα στην πολιτική άποψη >>>

<•> Η ψευδαίσθηση ότι επιλύονται τα προβλήματα στις ανθρώπινες σχέσεις και συνεργασίες, ενώ αυτά ανα­παράγονται, μετακυλίονται και χρησιμο­ποιούνται >>>

<•> Τα κοινωνικά φαινόμενα δεν μπορούν να ερμηνευτούν με αφαίρεση της εσωτερικής πραγματικότητας >>>

<•> Με την πολιτική επιδιώ­κονται, εκπροσωπούνται και εξυπηρετούνται ομαδικά συμφέροντα και με σχέσεις ανήθικου ανταγωνισμού >>>

<•> Η αδικία μέσα στην κοινωνία αμφισβητεί (ή υπονομεύει) την πολιτική εξουσία και τη νομιμότητά της (όπως εκθέτει και το Θεό) >>>

<•> Η εξάρτηση της επιβίωσης από τη χρηματική αμοιβή >>>

<•> Η αδικία συντηρείται και αναπαράγεται με τους νόμους του κράτους. Η δράση των εκπαιδευμένων απατεώνων προσαρμόζεται στους νόμους >>>

<•> Ο μπερδεμένος ρόλος της επιστήμης >>>

<•> Η επαγγελματική εκμετάλλευση της άγνοιας και το ψέμα στην κοινωνία με την κάλυψη της επιστήμης >>>

<•> Ο πνευματικός πόλεμος και η πολιτική δύναμη της δημιουργικής σκέψης >>>

<•> Δεν είναι η ποινή του θανάτου στους αδίστακτους δολοφόνους που θα μας κάνει λιγότερο πολιτισμένους! >>> 

<•> Επιλέξτε φιλίες και συνεργασίες και προσέξτε ποιους ενισχύετε >>>

 

>>> Η ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ<<<

(* Η διαίρεση και η απλοποίηση των απαντήσεων συνεχίζονται)

 

<©> ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ. ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΤΙΤΛΟΥΣ:

<•> Οι αισθήσεις είναι τρόποι της νόησης και το φαινόμενο της ζωής/ψυχής επίσης ξεκινάει με αυτόματη αφαίρεση πληρο­φοριών >>>

<•> Ποια η σχέση των αφηρημένων χωρο-χρονικών υλικών (και εξωτερικών) αλλη­λεπιδράσεων με την εσωτερικότητα; >>>

<•> Η θέση μας στο ζήτημα αν υπάρχει "Θεός" >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα >>>

<•> Μια ανάποδη λογική ερμηνεία για το Θεό >>>

<•> Από τα πιο σπουδαία μαθήματα κοσμολογίας στην εποχή του Πλάτωνα >>>

<•> Μια από τις πιο επιτυχημένες σκέψεις στην ιστορία της φιλοσοφίας >>>

<•> Συνοπτική εξήγηση για το παγκόσμιο πνεύμα - Περιοδικές & ρυθμικές μεταβολές >>>

 <•> Διακυμάνσεις με τους πιο γρήγορους ρυθμούς του κόσμου >>>

<•> Ο υλικός κόσμος θεμελιώ­νεται σε η/μ φαινόμενα >>>

<•> Περιοδικές μεταβολές και ρυθμοί με τις πιο υψηλές ταχύτητες σε μικροσκοπικές διαστάσεις >>>

<•> Λίγες φυσικές σταθερές επιβεβαιώνουν τη δημιουργία της ύλης από κυματικά φαινόμενα >>>

<•> Ουσία και ύλη >>>

<•> Σχεδόν 100 χρόνια παραπλάνησης... >>>

<•> Επιστήμη & Θεός >>>

 

 

 

© copyright Κώστας Γ. Νικολουδάκης

Επιμέλεια-Σχεδίαση  2004 - 2016

 

Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ                     http://www.kosmologia.gr                      ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

ΤΗΣ

 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ SITE

clock

Καλύτερη εμφάνιση σε ανάλυση 1024x768px | οθόνη τουλάχιστον 17" | codepage windows-1253 (Greek) | IE v.6.0 +