*

Ο ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΣΜΟΣ & Η ΥΛΗ  /  ΤΟ ΑΜΕΣΟ (ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ) ΣΥΝΟΛΟ & Η ΖΩΗ

Σκέψεις από την αρχή και για την αρχή... Γη

***                                                                                 comet

* ΑΡΧΙΚΗ |     | ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ |     | ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥ! |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΖΩΗ |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΥΛΗ

*

ΓΝΩΣΗ & ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ     |     ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ     |     ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ     |     ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ

header message

ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

 

 

Για σκεπτόμενους δημιουργικά!

 

 

 

 

 

Πληροφορίες για τον πνευματικό δημιουργό

 

egoΟ Κ. Ν. γεννήθηκε στην Αθήνα τον Ιούλιο του 1967 από Έλληνες γονείς και μεγάλωσε σε περιοχή του Πειραιά, όπου και ζει μέχρι σήμερα. Είναι παν­τρεμένος από το 1999 και το 2002 ευτύχισε να γίνει πατέρας ενός παιδιού. Από νεαρή ηλικία έχει επιλέξει μια ήσυχη, πνευματική και ερευνητική ζωή. Σε ηλικία 17 ετών, μαθητής ακόμα της τελευταίας τάξης του Λυκείου, οι αρχές τον συνέλαβαν και τον καταδίκασαν για παράνομη κατοχή ραδιοφωνικού σταθμού. Μετά από μια νεανική ανωριμότητα και έντονη εφηβική και αντιδραστική συμπεριφορά (1982-1985) αντιλήφθηκε, ότι ο άνθρωπος με φιλοσοφικό τρόπο ζωής μπορεί μόνος να καλλιεργήσει το πνεύμα του, να αποκτήσει πανε­πιστημιακές γνώσεις και να ξεπεράσει πολλούς που πέτυχαν να ολοκληρώ­σουν τις σπουδές τους, με μόνο κίνητρο την απόκτηση του πτυχίου και όποιων άλλων πιστο­ποιητικών γνώσης. Αν και ήταν εκπαιδευτικά απρο­ετοίμαστος, αυτός γρήγορα διαπίστωσε το σημαντικό ρόλο της φιλοσοφικής σκέψης συνολικά για τη ζωή και εκτίμησε, ότι ο άνθρωπος με την παρατήρηση των σκέψεων μπορεί να γνωρίσει σχεδόν τα πάντα. Μέσα στους στόχους του έβαλε τότε κρυφά να επι­βεβαιώσει σε όλους αυτές τις υπεραισιόδοξες απόψεις του, με το παράδειγμα της δικής του ζωής. Μια από τις εντυπωσιακές επιλογές του ήταν, ότι αρνήθηκε να προχωρήσει για σπουδές πέρα από τη μέση (και τεχνολογική) εκπαίδευση και να παραμείνει αυτοδίδακτος μαθητής έξω από τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Απέφευγε και καθυστερούσε να διαβάσει ακόμα και τα βιβλία που ο ίδιος αγόραζε. Για να προλάβει ν' αναπτύξει τις δικές του απόψεις, με λιγότερους επηρεασμούς και με τις πιο απλές σκέψεις, έτσι όπως θα γινόταν από έναν αρχαίο φιλόσοφο στο σύγχρονο κόσμο, όπως έλεγε! (...)

Ο πνευματικός δημιουργός ίσως δεν έγινε ο καλύτερος μαθητής για κανένα εκ­παιδευτικό πρόγραμμα και να μην είναι ο κορυφαίος ειδικός για κανένα πεδίο έρευνας ή ενη­μέρωσης. Όμως, αυτός σκέφτεται αδιάκοπα και δημιουργικά απευθείας για τα πράγματα, με κάθε αφορμή και για πολλά ζητήματα στα οποία έχει εστιάσει· χωρίς τους θεωρητικούς δια­χωρισμούς και χωρίς τους χρο­νικούς περι­ορισμούς, που επιβάλ­λονται για εκ­παιδευτικούς και επαγ­γελματικούς σκοπούς. Γράφει με υπέρ­μετρη υπομονή τις δικές του δημι­ουργικές και πρωτογενείς σκέψεις και τις αναπτύσσει μεθοδικά και έχει επενδύσει ανυπολόγιστο χρόνο, όπως αν αυτή η πνευματική προσπάθεια γινόταν για επαγγελματικούς λόγους. Η παρατήρηση του πνευματικού δημιουργού για το πώς η ανθρώπινη σκέψη και έκφραση συνδέονται αξεχώριστα τόσο με την ανάπτυξη των επιστημών, όσο και με την καθημερινή συμπεριφορά των ανθρώπων, εκτιμήθηκε ιδιαίτερα και αυτή η στενή σχέση έγινε μια ανεξάντλητη περιοχή έρευνας.

Αλλά και το ενδιαφέρον του για τα κοσμο­λογικά ζητήματα δεν είναι απλά φιλοσοφικό. Με τη φυσική αυτός έχει μια ιδιαίτερα καλή σχέση, η οποία ξεκίνησε περίπου από την ηλικία των επτά ετών. Ο δάσκαλος του δημοτικού σχολείου του ανέθετε την προετοιμασία των πειραμάτων. Από τότε και μέχρι σήμερα μερικές δεκαετίες μετά, ο πνευματικός δημιουργός έχει κατασκευάσει αμέτρητες πειραματικές διατάξεις, δεν έχει σταματήσει να μελετάει φυσική και ο ίδιος έχει μια τεράστια εμπειρία ως τεχνικός από εφαρμογές, κατασκευές και παρατηρήσεις σχετικές με τα ηλεκτρο­μαγνητικά φαινόμενα. Το μεγάλο ενδιαφέρον του για τα φυσικά φαινόμενα και η γνώση του σε επίπεδο καθηγητή συνδυάστηκαν αργότερα με τις υπόλοιπες φιλοσοφικές αναζητήσεις. Από την πρώτη στιγμή των φιλοσοφικών αναζητήσεων του, ο πνευματικός δημιουργός έχει αντιληφθεί, ότι το πώς οι άνθρωποι εννοούν τον κόσμο, πώς εξηγούν τη σχέση ζωής-ύλης, πώς φαντάζονται το θεό, ποια προοπτική εκτιμούν για τη ζωή και για τον κόσμο κλπ., όλες αυτές οι σκέψεις και η φαντασία τους επηρεάζουν πολλές άλλες απόψεις τους, ακόμα και τη συμπεριφορά τους. Γι' αυτό, από τότε σε νεαρή ηλικία και παρά το χαμηλό εκπαιδευτικό του επίπεδο, αυτός εκτίμησε ως απαραίτητο το σχηματισμό κοσμο­λογικών από­ψεων και την άντληση γνώσης από τις επιστήμες. Για να μη μείνουν χωρίς καμία απάντηση αυτές οι προκλητικές απορίες, οι οποίες σχετίζονται με την κοσμο­λογία και με την ψυχο­λογία μας και με πολλές άλλες σκέψεις μας.

Ο πνευματικός δημιουργός δεν γράφει για να γίνει γνωστό το όνομά του σαν συγγραφέας και για να εκδίδει βιβλία. Η ερευνητική σκέψη και η συγγραφή είναι τρόπος ζωής του, αλλά είναι και μια αντίδραση σε ορισμένες προκαταλήψεις, με απώτερο σκοπό να ηγηθεί πνευματικά σε έναν πολύπλευρο αγώνα κατά της παρα­πλάνη­σης και κατά της υπεροψίας. Της υπεροψίας και της υπέρμετρης εμ­πιστο­σύνης, τόσο αυτών των εκπαι­δευμένων που έχουν προ­ετοιμαστεί για να επιτύχουν καλύτερα στο έργο τους (χωρίς να σκέφτονται τον κόσμο πιο πολύπλοκο, απ' όσο έχουν εκπαι­δευτεί θεωρητικά), όσο και αυτών που έχουν αδια­φορήσει για την πνευματική τους καλ­λιέργεια. Εξάλλου, όταν η αλήθεια είναι μια παγκόσμια παρατήρηση και απαραίτητη για να δοθούν απαντήσεις σε πολλές απορίες, τότε η αξιοπιστία της δεν εξαρτάται από ποιον εκφράζεται, αν είναι ένας ή μια πλειοψηφία ή από την εξωτερική πολιτική της πιο ισχυρής χώρας. Τελικά, λίγη σημασία έχει ποιος είναι ο πνευματικός δημιουργός. Μεγάλη σημασία έχει να εκτιμήσουμε τις διατυ­πωμένες σκέψεις του, τις παρατηρήσεις και τη θεωρία του.*

 

παραπλάνηση με...

 

<> Πληροφορίες για τα τυπωμένα βιβλία

 

 

ΠΙΣΩ

Επιστροφή στη σελίδα ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ  

 

 

 

 

 

© copyright Κώστας Γ. Νικολουδάκης

Επιμέλεια-Σχεδίαση  2004 - 2016

 

Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ                     http://www.kosmologia.gr                      ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

ΤΗΣ

 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ SITE

clock

Καλύτερη εμφάνιση σε ανάλυση 1024x768px | οθόνη τουλάχιστον 17" | codepage windows-1253 (Greek) | IE v.6.0 +