*

Ο ΠΛΗΡΗΣ ΚΟΣΜΟΣ & Η ΥΛΗ  /  ΤΟ ΑΜΕΣΟ (ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΟ) ΣΥΝΟΛΟ & Η ΖΩΗ

Σκέψεις από την αρχή και για την αρχή...  Γη

***                                                                                 comet

* ΑΡΧΙΚΗ |     | ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ |     | ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥ! |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΖΩΗ |     | ΚΟΣΜΟΣ & ΥΛΗ

*

ΓΝΩΣΗ & ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ     |     ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΟΦΗ     |     ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ     |     ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ

header message

ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ

 

 

Για σκεπτόμενους δημιουργικά!

 

 


 Eng language

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ... ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ

???

Πώς έχει μοιραστεί σε βιβλία το πνευματικό έργο

 

" Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ " μετά...

(Πώς έχει μοιραστεί σε βιβλία το πνευματικό έργο)

 

<•> ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ: ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ, ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ.

<•> ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ, ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ, ΑΝΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΠΙΟ ΓΕΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΥΜΠΤΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.

<•> ΖΩΗ, ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΑΠΑΛΛΑΓΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΝΔΥΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΗΘΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ, ΕΙΤΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΩΣ ΑΤΟΜΑ ΕΙΤΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ). ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΚΗ ΗΘΙΚΗ.

<•> ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ, ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ ΕΡΓΑ, ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

 

 

εξώφυλλο βιβλίου“Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ”,1 φιλοσοφικό βιβλίο που εκδόθηκε τον Ιανουάριο του 2000, μετά από αναζητήσεις δώδεκα ετών. Σκέψεις για τη Ζωή και για τον Κόσμο όπως μπορούν να γίνουν με τις λιγότερες γνώσεις και πληροφορίες στη σύγχρονη εποχή. Οι θεμελιώδεις σκέψεις για την εκκίνηση της έρευνας του κόσμου και από τις πρώτες παρατηρήσεις. Οι σκέψεις είχαν μοιραστεί σε τρία μεγάλα μέρη. Στο πρώτο μέρος, οι σκέψεις περιφέρονταν συνοπτικά γύρω από τα φιλοσοφικά ζητήματα για την αρχή της γνώσης και για την αξιοπιστία της. Εδώ τονίστηκε η διαφορά του κόσμου από το πώς αυτός εμφανίζεται με τις αισθήσεις, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι τα αισθητηριακά δεδομένα δεν αποτελούν γνώση. Η αρχή της γνώσης με τις πρώτες αισθήσεις εξηγήθηκε από τη διαπίστωση για την ύπαρξη του βιολογικού σώματος ως μέρους του κόσμου και δημιουργημένο με τους νόμους και με τα φυσικά φαινόμενα αυτού του τελευταίου. Μέσα από τους επηρεασμούς των βιολογικών οργάνων, οι αισθήσεις φανερώνουν με αντιστοιχία σχέσεις και δράσεις των πραγμάτων. Επιπλέον, εδώ παρατηρήθηκε, η αναγκαστική εκκίνηση της γνώσης από ένα μικρό μέρος πραγμάτων (όχι από το σύνολο όσων γίνονται και υπάρχουν εξωτερικά μας) και συνεπώς με την αφαίρεση πολλών γνωρισμάτων, που γίνεται βιολογικά (αυτόματα) για να σχηματιστούν οι εντυπώσεις.

Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου, είχαν ξεχωριστεί τα κοσμολογικά ζητήματα, με τις πρώτες σκέψεις και απορίες οι οποίες προκαλούνται όταν ερευνούμε για την αρχή και για την ουσία των πραγμάτων. Παρατηρήθηκε η ύπαρξη ομοιοτήτων στα πράγματα μέσα στο χώρο και στο χρόνο. Με την απλή λογική, το Σύμπαν ορίστηκε ως σύνολο όλων των δυνατών πραγμάτων, με όλους τους δυνατούς τρόπους και πλήρες σε ένα μέγιστο χρονικό διάστημα. Έτσι εισήχθησαν όρια για όλα τα φαινόμενα και αναζητήθηκαν οι συνέπειες της σταθεροποιημένης ποιότητάς του. Τότε αποκαλύφθηκε ότι η ύλη (δηλ. δομικά στοιχεία) υπάρχει σαν αρχικές στιγμές του πλήρους Σύμπαντος και ότι η ουσία της είναι μια ταυτόχρονη ενέργεια, η οποία κρύβεται με το φαινόμενο του κενού χώρου. Έτσι ορθολογικά, η ύλη συνδέθηκε με κυματικά και ρυθμικά φαινόμενα. Με τέτοια ερμηνεία για ένα πλήρες και άμεσο Σύμπαν, το οποίο σχετικά (έμμεσα και υλικά) γίνεται από την ενέργεια του κενού χώρου, η θεωρία ονομάστηκε προκλητικά “του Τελειωμένου Χρόνου και της Σχετικό­τητας της Ενέργειας”. Αυτός ήταν και ο υπότιτλος του βιβλίου.

Στο τρίτο μέρος του βιβλίου, οι σκέψεις επεκτάθηκαν συγκρατημένα για τον προορισμό συνολικά της Ζωής και σε ζητήματα σχετικά με την ανθρώπινη συμπεριφορά, με βάση τις κοσμολογικές απόψεις, όπως αυτές διαμορφώθηκαν στο δεύτερο μέρος. Εδώ εξάχθηκαν μερικά πρώτα συμπεράσματα για τον προορισμό της ανθρώπινης ζωής, σύμφωνα με ένα πλήρες και σταθεροποιημένο Σύμπαν. Εξηγήθηκε, ότι κάθε επιμέρους πράγμα εξωτερικεύει την κοινή παρουσία ενός παγκόσμιου πνεύματος, χωρίς κανένα να είναι αυτοτελές, χωρίς τέτοια δυνατότητα και χωρίς τέτοιο σκοπό. Ο σκοπός της ζωής ανιχνεύθηκε εσωτερικός, δηλαδή η ευχαρίστηση της ισορροπίας του βιολογικού σώματος, η επιβεβαίωση των ψυχο-πνευματικών δυνατοτήτων του και το νόημα της ύπαρξης από σχετικές αξίες (έξω στο φυσικό και κοινωνικό περιβάλλον). Για τον άνθρωπο ιδιαίτερα, δεν μπορούσε να εξαχθεί καμία άλλη ηθική εκτός του πνευματικού προσανατολισμού, με σκοπό η ευχαρίστηση να συνδεθεί με την αυτογνωσία και όχι με αυταπάτες.

Τέλος, στο βιβλίο είχαν επιλεχθεί μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα φιλοσόφων και γενικευμένες σκέψεις της παλαιότερης φιλοσοφίας, σχετικές με τα ίδια ζητήματα. Περισσότερο σαν υπενθύμιση, με την προοπτική να γίνει αργότερα μια καλύτερη διερεύνηση, και για να φανεί η διαφορά των νεότερων φιλοσοφικών σκέψεων. Αυτές οι υπενθυμίσεις και η σύντομη ανασκόπηση έγιναν συγκρατημένα, για να μη ξεφύγει ο αριθμός των σελίδων ενός βιβλίου και ο σκοπός του.


 

printed bookspdf filescd-rom

> ΣΤΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ “Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ”
 

ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.

Οι σκέψεις του πρώτου μέρους (η γνωσιολογική θεωρία) του βιβλίου “Η Θ. της Ε.” μεταφέρθηκαν και προστέθηκαν πιο συντομευμένα και αποσαφηνισμένα στην αρχή ενός (ατύπωτου) βιβλίου. Σε αυτό γίνεται προσπάθεια να δοθεί μια ολοκληρωμένη και σωστή άποψη για το τι είναι Φιλοσοφία και μαζί με μια ανασκόπηση των παλαιότερων φιλοσοφικών σκέψεων. Για το ίδιο αυτό βιβλίο, διαχωρίστηκαν όλες οι σκέψεις της παλαιότερης φιλοσοφίας και οι εκτιμήσεις, οι οποίες είχαν συμπεριληφθεί στη “Θ. της Ε.”. Στο βιβλίο “Φιλόσοφοι και η Φιλοσοφία” δόθηκε ο υπότιτλος “Πνεύμα, θεός, ύλη και κόσμος στη φιλοσοφία”. Επίσης, ένα μέρος σκέψεων από το ζήτημα για την αρχή και για την αξιοπιστία της γνώσης συνδέθηκε με σκέψεις για το φαινόμενο της ζωής και συμπε­ριλήφθηκε σε άλλο βιβλίο, για μια παγκόσμια ηθική με πνευματικό προ­σανατολισμό.
 

ΤΟ (ΠΛΗΡΕΣ) ΣΥΜΠΑΝ & Ο ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ (ΚΕΝΟΣ) ΧΩΡΟΣ. (Δύο τόμοι).

Οι σκέψεις του δεύτερου μέρους (η κοσμολογική θεωρία) διαχωρίστηκαν, διατυπώθηκαν ξανά, αναπτύχθηκαν μακροχρόνια και αποσαφηνίστηκαν σε τρία βιβλία εξίσου ογκώδη με το αρχικό “Θ. της Ε.”. Σε αυτά τα βιβλία αναμίχθηκαν χρήσιμες γνώσεις και μετρήσεις από τη φυσική. Ιδιαίτερα στο δεύτερο βιβλίο, στο οποίο έγινε η διερεύνηση για την ανεύρεση ορίων στα θεμελιώδη φυσικά μεγέθη και επιλέχθηκαν οι πρώτοι υπολογισμοί. Η μαθηματική διερεύνηση δεν θα είχε ξεκινήσει και δεν θα μπορούσε να προχωρήσει, εάν δεν ήταν από πριν οι καθοδηγητικές απόψεις της φυσικής ερμηνείας, έτσι όπως αυτή είχε διατυπωθεί με συνηθισμένες λέξεις σαν φιλοσοφική θεωρία. Οι βασικές σκέψεις της φυσικής ερμηνείας αποδείχτηκαν πολύτιμες και καθοδηγητικές για τα προβλήματα της σύγχρονης φυσικής και της αστρονομίας, πέρα από κάθε προσδοκία. Ο πρώτος τόμος έχει υπότιτλο “Οι θεμελιώδεις σκέψεις και σχέσεις για την ερμηνεία της φύσης” και ο δεύτερος: “Οι παγκόσμιες φυσικές σταθερές και τα μαθηματικά όρια στις φυσικές μετα­βολές”.

Το τρίτο βιβλίο έχει τον τίτλο “Το (πλήρες) Σύμπαν, η ύλη και η Ζωή”. Είναι αυτοτελές βιβλίο και σε αυτό συγκεντρώνονται οι θεμελιώδεις σχέσεις και οι πρώτες σκέψεις, που συγκροτούν τη νέα κοσμολογική θεωρία και γίνεται η παρουσίασή της ολοκληρωμένα. Χωρίς ν' αναπτύσσονται όλα τα ζητήματα, χωρίς τα διανοητικά εργαλεία των μαθηματικών και χωρίς όλες τις απαραίτητες σκέψεις, που φανερώνουν το εύρος των φαινομένων, τα οποία ερμηνεύονται και όπως αυτά συνδέονται μεταξύ τους. Στο τρίτο βιβλίο της κοσμολογικής θεωρίας έχει συμπεριληφθεί το ζήτημα για την παρουσία της ζωής, το οποίο ξεχωρίστηκε από την υπόλοιπη φυσική ερμηνεία (στα πρώτα βιβλία) για ευνόητους λόγους, για ν' αποτελέσει το τελευταίο φαινόμενο που ερμηνεύεται, αφού αυτό δεν έμεινε χωρίς σχέσεις με τα υπόλοιπα φυσικά φαινόμενα.
 

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ. (Δύο τόμοι).

Επιλογή σκέψεων και διαχωρισμός τους έγινε αναγκαστικά από το τρίτο μέρος του βιβλίου “Η Θ. της Ε.” (θεωρία για τον προορισμό της ζωής). Ο πνευματικός προσανατολισμός μπορούσε να υποστηριχθεί χωρίς να χρειάζεται πρώτα η άποψη για ένα παγκόσμιο πνεύμα ή να αναμιχθούν άλλες απόψεις για το Σύμπαν. Αυτές οι πρώτες σκέψεις και παρατηρήσεις, μαζί με πολλές νεότερες και αναπτυγμένες συμπε­ριλήφθηκαν και μοιράστηκαν στο βιβλίο για μια παγκόσμια ηθική με εσωτερικό προ­σανατολισμό.

Λόγω της υπέρμετρης αύξησης του αριθμού των σελίδων, σε ένα δεύτερο τόμο ξεχωρίστηκαν οι (κοσμολογικές) σκέψεις για το παγκόσμιο πνεύμα και οι σκέψεις, για την εισαγωγή των φυσικών και ηθικών νόμων από τον κόσμο ως ένα αυτοτελές και σταθεροποιημένο σύνολο. Ο πρώτος τόμος έχει τον υπότιτλο “Οι φαντασιώσεις και τα ψέματα του ανθρώπου χωρίς αυτογνωσία”, ενώ ο δεύτερος τον υπότιτλο “Ο πλήρης κόσμος συμμετέχει πνευματικά στις εξελίξεις”.
 

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΘΙΚΗ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑ­ΝΑΤΟΛΙΣΜΟ

Η ανάπτυξη των απόψεων για τον πνευματικό προσανατολισμό, η επέκταση των σκέψεων σε πολιτικά ζητήματα και για τον σκοπό του κράτους, η εισαγωγή σε τέτοια “διανοητική” ηθική με γνωσιολογικά ζητήματα (για τη σχέση συμπεριφοράς και σκέψης) και οι πιο αναλυτικές σκέψεις ειδικά για την ανθρώπινη ζωή, αύξησαν υπέρμετρα τον όγκο ενός βιβλίου. Έτσι, με αυτή την αφορμή, σχηματίστηκαν περιλήψεις και τελικά ετοιμάστηκε ένα μικρότερο βιβλίο με τις θεμελιακές και με τις απαραίτητες σκέψεις για μια παγκόσμια ηθική με πνευματικό προσανατολισμό. Το βιβλίο αυτό έχει τον υπότιτλο “Η ζωή χωρίς αυτογνωσία είναι φυσιολογική, δεν είναι ηθική”.


 

1 Για τον τίτλο του βιβλίου θα διαβάσετε στις ιστοσελίδες και σε σχετικό αρχείο (Η_Θεολογία_­της_Επιστήμης_Τι_είναι) που συνοδεύει το βιβλίο.


> ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ < 

 

"ΜΕΓΑΛΑ" ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ - ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ - ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ !

 

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ (σε περιορισμένο αριθμό)

Όσα δεν σκέφτηκαν στη Φυσική και στη Φιλοσοφία... με το κοινό λεξιλόγιο

 

 

 

<> Η διάνοια δεν έχει σπουδαιότερη δυνατότητα από το να γνωρίζει, να διατηρεί τον εαυτό της σαν αυτοσκοπό και να διαμορφώνει την αυτογνωσία της. Η αυτογνωσία είναι το νόημα της ευτυχίας, η ουσία της λογικής και ο σκοπός της ηθικής. Ο εγωκεντρισμός και η αυταπάτη είναι από μόνα τους, χωρίς καμιά πράξη, η πιο μεγάλη καταστροφή και σχετίζονται άμεσα με την παράδοση στην τύχη. Ζωή χωρίς διανοητική δραστηριότητα είναι ανύπαρκτη και χωρίς διαμόρφωση αυτογνωσίας ήταν, είναι και θα είναι για πάντα και παντού μέσα στο Σύμπαν ανεπαρκώς αξιοποιημένη και παρασυρμένη, με όποια δυνατότητα και αν τη φανταστούμε.

επιστημονικά όργανα

 

αισθητήρια όργανα

σκέψηΈνα σημάδι ορθότητας κάθε θεωρίας: Η θεωρία όχι μόνο να περιγράφει ή να εξηγεί ένα φαινόμενο, αλλά να απαντάει και στις απορίες που αυτή η ίδια προκαλεί.

 

 

Ανακαλύπτεις τώρα τη Φιλοσοφία; Τι είναι Φιλοσοφία. Φιλοσοφία & πραγματικότητα >>>►  

 

 

 

© copyright Κώστας Γ. Νικολουδάκης

Επιμέλεια-Σχεδίαση  2004 - 2016

 

Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ                     http://www.kosmologia.gr                      ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ

ΤΗΣ

 ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ SITE

clock

Καλύτερη εμφάνιση σε ανάλυση 1024x768px | οθόνη τουλάχιστον 17" | codepage windows-1253 (Greek) | IE v.6.0 +